Gå til innhold

Fotballcup for oss brukere i Premier League-delen ?


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

For et par år siden kom jeg med et forslag at vi skulle få til en fotballcup for de som henger her i Premier League-delen. Det ble planlagt litt, men til slutt falt det bort.

 

Jeg synes at dette hadde vært et påfunn som kunne fungert bra, og gjør dermed et nytt forsøk. I tillegg til en artig cup kunne vi for eksempel grillet, tatt noen pils og evt dratt på byen etterpå for de som har passert 18/20-grensen.

 

Planen er at vi tar det i sommer en gang når de fleste har ferie. Stedet vil bli i Oslo et sted, siden det er greiest for de fleste. Hvor i Oslo kan vi ta nærmere senere og eventuelt stemme på. Et greit sted vil likevel være enten på Ekeberg eller det stedet jeg absolutt ikke kommer på navnet på i skrivende stund (nær Voldsløkka, husker ikke helt). For at flest skal kunne komme kan det være greit å få frem en dato tidlig slik at folk kan planlegge turen i god tid og slik at man ikke har noen andre planer denne dagen. Dato vil tas i en poll her, eller et annet sted om jeg finner noe bra.

 

Først og fremst slenger jeg ut dette forslaget nå for å se om folk er keen på dette. Om det faller i smak kan vi kjøre på med mer planlegging.

 

Vis at dere har det i beina, ikke bare i fingrene/kjeften !!

 

 

Slenger opp en liten foreløpig liste over hvem som er interesserte (sleg med brukernavn og laget du heier på):

 

 

Av de "fire store"

 

DJ_Dark (Manchester United)

Latas (Sheffield Onsdag)(Manchester United)

Sir LuckyNr7 (Manchester United)

Jørgen (Manchester United)

Sameboe (Manchester United)

GBD (Manchester United)

Pirja (tydeligvis Manchester United (verdens beste klubb))

 

MartinF (Arsenal) - mulig med

Urmaker (Arsenal)

Torstein (Arsenal) - mulig med

 

andreas__891 (Liverpool)

 

 

Av de andre lagene:

 

Chef Samebror (Blackburn Rovers F.C)

 

Hille (Tottenham)

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke i Stavanger? :blink:

 

Neida. Men jeg er villig å ta flyet bort vis det er mulig å krasje på en sofa eller i et gjesterom til noen. Men må helst skje i en helg da(evt en liten langhelg fre-søn) for har ikke så mange feriedager å ta av i 2011 :p

 

Brukernavn: Usikker

Lag: Verdens beste klubb

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...