Gå til innhold

Fotballcup for oss brukere i Premier League-delen ?


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Er det meningen å ha supportere fra et lag mot et annet lag? Isåfall er det liten vits for meg å bli med. Er vel bare Man Utd, Liverpool og Arsenal som kan få samlet lag da. Med mindre man mekker et lag med diverse andre supportere sammen.

 

Er uansett interessert, selv om jeg ikke har sparka en ball på et par år, formen er ræva og jeg ikke vet om det kræsjer med noe i ferien.

 

Ginecologo Necrolamedor - Newcastle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det meningen å ha supportere fra et lag mot et annet lag? Isåfall er det liten vits for meg å bli med. Er vel bare Man Utd, Liverpool og Arsenal som kan få samlet lag da. Med mindre man mekker et lag med diverse andre supportere sammen.

Om jeg ikke har skrevet dette i førsteposten, så er dette i så fall meningen. :)

Lenke til kommentar

Er det meningen å ha supportere fra et lag mot et annet lag? Isåfall er det liten vits for meg å bli med. Er vel bare Man Utd, Liverpool og Arsenal som kan få samlet lag da. Med mindre man mekker et lag med diverse andre supportere sammen.

 

Er uansett interessert, selv om jeg ikke har sparka en ball på et par år, formen er ræva og jeg ikke vet om det kræsjer med noe i ferien.

 

Ginecologo Necrolamedor - Newcastle.

 

Da hadde jeg måttet kontaktet en haug med kompiser :p

Lenke til kommentar

Prismessig vil nok fly gjøre seg. Finner et par restplasser til et par hundre kroner tur/retur. Bil blir fort litt dyrere mtp drivstoff, bompenger og mat, men desto mer kjekkere da ;) Klarer vi fylle en bil så kan det kanskje svare seg å kjøre.

 

Men det finner vi ut av. Transport er vel det minste problemet med hele turen. Bare jeg slipper å ligge ute med Oslos uteliggere så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...