Gå til innhold

Fotballcup for oss brukere i Premier League-delen ?


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Høhø, Jotun. :D

 

Limer inn det jeg skrev på PM til folk her og, så alle ser det:

 

Heisann folkens.

 

Det tok meget lang tid før jeg husket å sende denne meldingen, men nå kommer den i alle fall. Ettersom flere her sikkert ikke har fotballcup-tråden i sine innlegg velger jeg å sende PM til de som har satt seg på som kommer eller kanskje kommer. Ettersom denne kommer veldig sent tviler jeg på at det blir noe fotball i juni. Jeg foreslår at vi tar cupen en gang i juli (og før den siste uken da det som oftest er Norway Cup på denne tiden). Sleng ut et forslag her eller i tråden om hvilken helg som passer best for dere.

For de som ikke har anledning til å bli med på fotballdelens fotballtreff kan bli med på HW-fotball 2011. Det er et fotballtreff for hele forumet og er en gang i helgen 17-19. juni. Nivået er temmelig ræva der i forhold til det jeg tror vi kan få til på våres treff om det blir noe av. Forrige gang det var ble jeg toppscorer som keeper. ( ) Evt. kan de som vil gjerne slenge seg med på begge treffene. Mer fotball er bare artig.

 

Så litt info om vår cup:

Ettersom det var en veldig overvekt av United-folk som meldte seg på og ikke så mange av de andre blir cupspillet som var planlagt umulig å gjennomføre. Med andre ord kan vi like gjerne bare samles og dele inn lag der og da. I tillegg hadde det vært artig om dere fikk med dere flere fra fotballdelen slik at vi blir en del.

 

Husk å si ifra når i juli dere kan!

 

Mvh

DJ

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nope. Selvfølgelig synd at det ikke ble noe fotball på dere som ville spille, men tenkte mer på at folka i hvert fall var villige til å møte opp. Kjipt at folk her i fotballdelen ikke er like villige, selv om du har vært flink og sendt ut PM til alle som var interesserte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...