Gå til innhold

Tilbyr automatisk oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis denne er god nok til at den kan stå på "full auto" hos foreldre/svigers er det genialt. Enig i at programmet maser en del men jeg er paranoid nok til å "vite" at det er en grunn til det. Også en veldig effektiv måte å se hvor mye _drit_ man har på maskinen etter et par år.

 

Eneste ankepunkt er at PSI bruker flash for å kjøre noe av grafikken sin. Ironisk ettersom Flash er programmet som må oppdateres "oftest"

Lenke til kommentar

Har selv ikke opplevd noen av feilene i programmet som vesleengen beskriver. Har brukt dette programmet sikkert i ett par år nå og synes det er genialt at det sjekker programvaren din om den er oppdatert/sikker. Kan for egen del garantere at jeg hadde hatt masse 'utgått' programvare om jeg måtte selv inn på hver hjemmeside for å sjekke versjonsnumre osv.

Lenke til kommentar

jeg har test et lignede programmer for en stund siden ( før vista var aktuell).Da var det nok en variant som også toj for seg driverne Disse her slet ikke fungert skikkelig. Enten så ble feil driver funnet med de konsekvensene eller så måtte jeg betale for å få oppdateringen. det har også skjedd at programmet har funne programmet det mener er nyere versjoner men da virket det som jeg har miste noen av funksjonering fra de gamle utgavene

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...