Gå til innhold

EA nedprioriterer dataspillerne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dem har vel tatt en vurdering utifra salgstallene på PC, hvor de så at det ikke var lønnsomt nok med DLC :thumbdown:

 

Etter min mening så er det forsåvidt helt ok at konsoll blir prioritert foran, så lenge det bare skjer i bilspillsjangeren.

 

Edit: Forhåndsbestillte BFBC2: Vietnam i dag, hvor PC ble prioritert foran konsollene i form av tidligere release. Så EA balanserer vel det hele på en slags måte :whistle:

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Syntes uansett det var allt for likt Burnout Paradise! Var da for helvete ikke noe likt som de orginale need for speed spillene som første Hot Pursuit og f.eks. Porshe.. Alt for stressende og det er ikke skikkelige runder som før. Husker det var spennende når jeg hadde tatt 6 av 7 racere, det var en runde igjen og jeg hadde årna meg skikkelig veisperring med spikermatte og betongelementer og venta på att siste svinet skulle komme rundt svingen. Ikke nærheten av samma følelsen her. Gi meg Ferrari F50 og Lambo Diablo =)

 

Men til topic, de kunne like godt gitt PC spillere fingern.. Vi har da kjøpt spillet vi å, så skal vi ikke få samma service.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...