Gå til innhold

Thermalright med monsterkjøler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er kommet veldig mange fine high-end kjølere til gpu siste år. men savner litt en mer helhetlig løsning så man kløler minne gpu og vrm i ett. blir mange små kjøleribber i tilegg

 

denne ser forresten ut til å kunne være et råskinn av en lav-profil kjøler.

 

må ikke glemme Thermalright spitfire

 

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Disse kjølerne minner meg bare mer og mer om en grill. Eneste som mangler nå er flintstek og pølser.

HEHE!

Se for meg den kjøleren passivt på et GTX 480 med burgeren på toppen i et slik kabinett:

97361d1234405525-my-new-lian-li-v2000-need-wiring2.jpg

Lenke til kommentar

er kommet veldig mange fine high-end kjølere til gpu siste år. men savner litt en mer helhetlig løsning så man kløler minne gpu og vrm i ett. blir mange små kjøleribber i tilegg

 

denne ser forresten ut til å kunne være et råskinn av en lav-profil kjøler.

 

må ikke glemme Thermalright spitfire

 

 

Litt offtopic, men sier han ikke 5850, ikke 5870 som det står i tittelen?

OT: Var da veldig stor, får den plass i et vanlig kabinett?

Lenke til kommentar

Hmm..

 

Har lenge vært på utgikk etter noe som jeg kan montere på GTX480 skjermkortet så jeg slipper at den høres ut som en støvsuger hver gang jeg spiller.. Det bryr meg riktignok ikke så alt for mye, for jeg merker fint lite til støyen mens jeg spiller, og det går knapt 3min fra spillet er skrudd av til vifta er på et helt akseptabelt nivå igjen, men kunne uansett ha tenkt meg å gjort noe med kjøleløsninga uansett.

Lenke til kommentar

er kommet veldig mange fine high-end kjølere til gpu siste år. men savner litt en mer helhetlig løsning så man kløler minne gpu og vrm i ett. blir mange små kjøleribber i tilegg

 

denne ser forresten ut til å kunne være et råskinn av en lav-profil kjøler.

 

må ikke glemme Thermalright spitfire

 

 

Ja, som du sier, mange fine produkter i det siste, men litt stress med vrm også, det varierer jo litt etter desginet på selve GPUen også, men det var det som var begrensende sist jeg kjøpte kjøler. GPUen er så godt kjølt at den knapt stiger i temp selv med en ekstremt saktegående vifte. Disse store ribbene er veldig effektive.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det ser ut til at det er kjøleflaten som begrenser effektiviteten til denne kjøleren, så viften må med andre ord presse en god del luft gjennom der. Jeg ville nesten vurdert å vinkle selve ribben i en annen retning slik at det blir enklere å få en luftstrøm gjennom, men det hadde blitt et kort på 8-slotter da :p

 

det heter ikke ATI kort, men AMD ;)

Feil av to grunner:

1) ATI-kort skrives med bindestrek

2) Det er fremtidige produkt som lanseres under AMD-navnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...