Gå til innhold

Norton 2011 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har inntrykket av at Norton gir litt for mange falske positive (noe som er ganske ille) i tillegg til at den ikke helt når opp mot nye Virus som blir funnet, den siste rapporten jeg leste (ca Juni) påpekte vel ca 40% av nyere virus ble riktig oppdaget av Norton.

 

Hadde vært greit med en god test av siste tilskudd.

Lenke til kommentar

Det er mange år siden jeg hatet meg selv nok til å legge inn Norton Antivirus på en pc. Den gangen spiste de maskiner levende og reduserte i praksis hastigheten med 50 %. Plutselig ble internett-forbindelsen borte, og avinstallering hjalp ikke et knøtt. Avinstallerte man feil i en slik situasjon, var det bare én ting å gjøre: Legge inn windows på nytt. Ah, gamle minner.

 

Vel, får håpe Symantec har lært siden den gangen. Det kan umulig ha blitt verre.

Lenke til kommentar

Norton ER et virus!

 

Usaklige kommentarer er en sykdom.

 

Kanskje kommentaren ikke er så usakelig :)

 

Når jeg blir bedt om å hjelpe folk med maskiner som føles trege, er Norton det første som fjernes.

Mulig det nå er ubegrunnet og av gammel vane, men føler ikke noe trang til å sjekke ut om Norton har bedret seg de siste årene.

Lenke til kommentar

Norton ER et virus!

 

Usaklige kommentarer er en sykdom.

 

Kanskje kommentaren ikke er så usakelig :)

 

Når jeg blir bedt om å hjelpe folk med maskiner som føles trege, er Norton det første som fjernes.

Mulig det nå er ubegrunnet og av gammel vane, men føler ikke noe trang til å sjekke ut om Norton har bedret seg de siste årene.

 

Vel, du innrømmer i det minste at du egenlig ikke har peiling på hvordan Norton's programvare har utviklet seg de siste årene. Jeg utfordrer deg til å finne en 5-6 år gammel Windows XP-maskin som ikke "føles treg."

Lenke til kommentar

Vel, du innrømmer i det minste at du egenlig ikke har peiling på hvordan Norton's programvare har utviklet seg de siste årene. Jeg utfordrer deg til å finne en 5-6 år gammel Windows XP-maskin som ikke "føles treg."

Lett, min nå 5 år gamle single core centrino 1.8 ghz med 1024mb minne fungerte fremdeles lynkjapp sist jeg brukte den med Windows XP, nå har den benyttet Arch Linux de siste årene, men det er av andre personlige grunner. Selv om jeg ikke liker arbeidsflaten og mangel på modularitet som Windows har kan jeg faktisk benytte Windows XP uten å irritere meg grenseløst over hvor treigt systemet er. Det forrutsetter selvsagt at ingen andre enn meg har brukt systemet og rotet det til med unødvendig BLOAT som Norton og andre 'nytteprogrammer'.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Norton 360 v.4 på tre PCer her hjemme og har ingen problemmer med produktet. Hører her inne og ellers at Nortonprodukter spiser ressurser som fy, jeg kan ihvertfall ikke se at det merkes noe spesielt på noen av våre PCer, den ene er faktisk en 5 år gammel Fujitsu Siemens 7310. Det eneste som jeg har gjort med denne er bare at jeg kun har lagt inn 1 GB minne. Denne gamle traveren, Fujitsu Siemens 7310, på over 5 år går som et olja lyn ennå idag.

 

Folk må begynne å se på den dritten av PCer og maskinvare de har før de slakter et softwareprogram. Norton-produkter var helvette på jord før i tiden, men i 2010 vil jeg påstå at Norton er en av de beste i sin klasse, både til det den skal brukes til og på systemressurser.

 

Og til det med disse gratisproduktene så kan de som ønsker å plundre med å følge med om antivirusproduktet er oppdatert f.eks. så kan de like gjerne ha det slik.

 

Jeg er ihvertfall fornøyd med mitt Nortonprodukt. Trenger ikke å gjøre en dritt egentlig. Bare hatt en bekymringsløst tilværelse på nettet i vel 2 år nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...