Gå til innhold

Mafia 2 har allikevel Free Ride-modus (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjenner jeg blir litt irritert... hva faen er vitsen med å gi ut et sspill som dette uten free roam når det faktisk er planlagt at det skal være mulig?

 

de har brukt nesten 10 år på dette spillet... også klarer de ikke å gjøre det "ferdig" til utgivelsesdatoen?

 

latterlig...

Lenke til kommentar

Det er lov å prøve seg, bare synd at en potensielt så bra tittel blir prøveklut. Hvis de planlegger å selge oss ting som burde vært med fra starten av, håper jeg de går på en smell akkurat passe stor til at Mafia 3 blir perfekt.

Jeg har på følelsen at DLC til spill er litt ute av kontroll. Kanskje på tide med litt lovgivning rundt fenomenet snart? Det er greit å selge ufullstendige produkter, men da skal det fremgå av deklarasjonen så lenge det ellers er grunn til å tro at man kjøper full pakke.

Lenke til kommentar

Ingen som har tenkt på at de kanskje vil finpusse Free Ride, legge på en drøss sideoppdrag og gi det ut gratis som DLC? (vi kan jo håpe...)

Det er mulig, men da tror jeg de hadde sagt det allerede. Antar det ville gjort salget mer godt enn alle omtalene fra folk som er skuffet over mangelen. Alternativt har de ikke bestemt seg enda.

Lenke til kommentar

Dessverre er det blitt sånn ja på mange spill i det siste. Men når det allerede er innebygget i koden og må bare låses opp begynner det å bli vel drøyt...

 

Strengt tatt er de jo i godt selskap av f.eks. Bioware når det gjelder å plukke ut allerede ferdige elementer fra spillet før release og slippe dem som DLC på et senere tidspunkt. DLC-syken har gjort spillverdenen til et trist sted, hvor normen er å gi ut halvferdige produkter og forvente positiv oppmerksomhet for det ("vi har jo DLC klar med en gang, hvor kult er ikke det lzm!?".

Lenke til kommentar

Akkurat det jeg også har poengtert tidligere, at spillselskaper baserer seg omtrentlig for mye på DLC.

 

En gang for lenge siden fikk man spill 100% ferdig og få bugs. Så begynte man å få uferdige spill og tonnevis av patcher. Nå er vi over på halvlagde spill Expansions, DLCer og patcher.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...