Gå til innhold

Nytt Operation Flashpoint avslørt (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er mye tull med DR, men er også mye bra.

 

Tror dette kan bli bra :)

 

Forrige gang sa de de skulle lage det mest realistiske spillet noen sinne, helt til de siste månedene hvor det gikk i dass...

Nå vet de i hvert fall mer om hva de holder på med...

 

(BIS lager spillene under ArmA, ikke Armed Assault..)

Lenke til kommentar

OF: DR er ikke det beste spillet men er garantert blant de mest realistiske, og spillet får virkelig utfolde seg på PC når man leker med map editoren og kan skape ordentlig KRIG med hundrevis av soldater mot hundrevis av fientlige soldater meg kjøretøy og bunkerser. Men oppdaragene var 99% løping og med mindre man var sniper, eller gjorde alt alene var bot-ene av noen lagkamerater dummere i sine handlinger enn en bærums-pappagutt i et fjøs, sænn som å ta dekning bak en mur med ryggen til fienden, eller å "sikre" et område og glemte en dør- Co-op på Xboxen med tre tidligere "jegere" ga spillet MYE mer i form av spilleopplevelse... men jeg venter i spenning på et "simulator"-spill i sjangeren som er realistisk i oppdragene, utføringen, og AI-en, og som ikke er Call of Duty type "korridor" spill, for når folk sier COD er realistisk er det bajonett-i-magen-tid!!!

Lenke til kommentar

Etter Operation Flashpoint 2, så ville jeg trodd at utviklere ville ha lagt det navnet i skuffen for godt. DR var rett og slett elendig og jeg følte meg rett og slett lurt etter å ha betalt for det spillet. Arma2 er et mye bedre spill på alle måter, men det er rett å slett elendig teknisk sett. Med i7 og HD5870 er det fortsatt et he**** å få til å kjøre glatt. Jeg har faktisk gitt opp det også.

Lenke til kommentar

Franchise-oppkjøp er noe ment for å utnytte og lure tilhengere til en spesiell serie filmer, spill, musikk o.l.

 

Operation Flashpoint: Utviklet av Bohemia Interactive, verdens beste militærsimulator.

 

Operation Flashpoint 2: Utviklet av Codemasters, ELENDIG arkadespill.

 

Disse to spillene har ingenting med hverandre å gjøre, annet enn tittelen til spillet. Bohemia Interactive har fortsatt Operation Flashpoint-spillene sine over i en franchise de kaller ArmA, som nå er den meste militærsimulatoren på markedet. Hvis du er ute etter et spill som ligner på det første Operation Flashpoint, kjøp ArmA: Armed Assault 2, det er den virkelige oppfølgeren fra de samme utviklerne, og en million ganger bedre enn melkekuen OF2.

 

[Edit: Ser nå at de fleste har fått med seg dette, veldig bra. Codemasters utviklet flotte spill på 90-tallet, men ble for store og grådige, og utvikler nå elendige arkadespill. Trist.]

Endret av Hejlpe
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...