Gå til innhold

Sniktitt: Need for Speed: Hot Pursuit (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har virkelig potensiale! Jeg hadde i mange år Underground 2 som nostalgisk favoritt, men må i retrospekt inrømme at det klart beste NFS spillet jeg har vært borti var Most Wanted. Variasjonen, spillmekanikken og morra var på topp! Siden Carbon kom ut har det jo gått rett vest.

 

Hvis de klarer å gjøre dette spillet like morsomt som Most Wanted – og gjerne litt til – kan dette absolutt bli et NFS spill som faktisk er verd pengene. En skikkelig innsats fra utviklernes side og mer fokus på ren spilleglede kan være det som redder NFS serien fra selvmordet de har holdt på med de siste årene.

 

Det er bare å krysse fingre, tær og alt annet som kan krysses og håpe at dette blir enda en spillklassiker!

:w00t:

Lenke til kommentar

Som stor fan av det første Hot Pursuit så tillater jeg meg å glede meg til dette spillet. Kan jo bli veldig bra men det vil tiden vise.

Kan noen be Criterion lage en remake av Rocky pass, Summit og Country woods? hehe

 

Føler akkurat det samme, det er svært få bilspill som har engasjert meg i det hele tatt hvis det ikke var for Need for Speed Hot pursuit og et par andre klassiske bilspill.

 

Noen andre Spill som engasjerte meg :

 

*Driver.

*Mafia

*Burnout serien generelt.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Dette har virkelig potensiale! Jeg hadde i mange år Underground 2 som nostalgisk favoritt, men må i retrospekt inrømme at det klart beste NFS spillet jeg har vært borti var Most Wanted. Variasjonen, spillmekanikken og morra var på topp! Siden Carbon kom ut har det jo gått rett vest.

 

Hvis de klarer å gjøre dette spillet like morsomt som Most Wanted – og gjerne litt til – kan dette absolutt bli et NFS spill som faktisk er verd pengene. En skikkelig innsats fra utviklernes side og mer fokus på ren spilleglede kan være det som redder NFS serien fra selvmordet de har holdt på med de siste årene.

 

Det er bare å krysse fingre, tær og alt annet som kan krysses og håpe at dette blir enda en spillklassiker!

:w00t:

 

Huh, Underground 2 og Most Wanted har jo fint lite med de tidlige NFS-spillene å gjøre. Av de nyere NSF-spillene er Shift helt soleklart min favoritt, men klarer de å ta nye Hot Pursuit tilbake til seriens røtter er jeg solgt.

Lenke til kommentar

Gleder meg til dette! good work Criterion Games :thumbup:

 

Hadde Hot Pursuit 2 på GC, og spilte det lenge. Det var rått. Men jeg tror virkelig at det NFS-spillet jeg har spilt lengst er Underground/U2. Underground var bare såå best, den hadde "alt". Men etter det har serien bare snudd (etter Most Wanted). Og jeg hadde ikke spilt noen av NFS-spillene etter det, helt til jeg prøve Shift hos en venn (men kjøpte det aldri). Som var egentlig kjempe bra.:)

 

Men jeg liker at Criterion Games gjennopretter en klassiker, en som alle sikkert har spilt og elsket. De kalte spillet "revolutionary" før den ble anonsert, helt enig med de. Ingen andre av spillene i serien er en "revolutionary" enn Hot Pursuit. Jeg liker Autolog greiene og at de prøver å få mye sosialt her. Håper på at lanskapene (brettene) blir supert. Veldig morsomt å høre om "politi og kappkjørere"igjen. Håper også at Criterion fikser det med trafikk i brettene, at det blir godt med trafikk enn svært lite trafikk. :p

 

Haha, gleder meg som barn. Tror jeg forhåndbestiller det hos GameStop ! :D

 

Nå er jeg vikelig sikker på at Criterion klarer å få NFS opp igjen med å gjenopprette en klasikker å gjøre det mye bedre. Sykt lenge siden jeg har hatt denne gode følelsen på en NFS-spill igjen. Håper de klarer det akkurat som de har klart med Burnout-spillene. Dette kommer til å bli en av de beste spillene i serien, sier bare "goo Criterion Games !" :yes:

Lenke til kommentar

Det var et utrolig fett Hot Persuit-spill som kom ut i begynnelsen av 2000-tallet til Playstation2. Var det Hot Persuit2?

Mener å huske at politiet cruiset rundt i Lamborghini Murchielago (eller hvordan det nå skrives).

Det spillet var det siste i serien som var spillbar, før alt ble bare møkk.

Eller husker jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar

Det er nok Hot Pursuit 2 du tenker på, hvor politiet "oppgraderte" sine cruisere etter hvilken klasse sportsbil man selv kjørte.

 

For min del det definitivt beste NFS-spillet. Skulle ønske de bare tok og oppgraderte grafikken på dette og gav det ut på nytt som "Hot Pursuit 2010" - jeg hadde lett kjøpt det.

Lenke til kommentar

Vil også ha remakes av NFS3-baner! Gjerne et gjensyn med musikken også, har Knossos på mp3'n.

 

Angående musikken, er det andre som merket at musikken på NFS3 tilpasset seg etter hvor fort man kjørte? Avhengig av om man sto stille eller kjørte i 250 ville man høre forskjellige deler av det samme lydsporet.

Lenke til kommentar

Gleder meg utrolig masse til spillet kommer! Er fan av nfs serien og spesielt hot pursuit serien. Har begge spillene på psone/two. Og det første var det første psone spillet jeg hadde, var så dum at jeg solgte det, men kjøpte det igjen fra qxl og skal aldri selge det igjen.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

håper de gjør en god jobb med dette spillet.

 

spiller forsatt litt nfs hot pursuit 2 på pc,

det er forsatt et knallbra spill. :yes:

 

men merkelig at de gjennbruker navnet fra det orginale nfs hot pursuit spillet :dontgetit:

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Konseptet har uten tvil potensiale, og med tanke på merkenavnet skal spillet være veldig dårlig for ikke å selge brukbart. Skuffende at det satses på Burnout motoren, vanskelig å sette fingeren på akkurat hva, men et eller annet med det grafiske på Burnout Paradise jeg overhodet ikke fant tiltalende.

 

Skuffet er jeg også over at man igjen velger å la seg inspirere av amerikanske veier og natur, som om vi ikke har sett det før ...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...