Gå til innhold

Nytt Dungeon Siege på vei (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Co-op med fire spillere? Vet ikke helt om jeg liker denne utviklingen... Hvorfor "må" alle spill støtte flere spillere nå om dagen? Hva er galt med å lage et skikkelig spill for én spiller?

 

Ja huff, så dumt å tilby spille alternativer!

 

Du kan jo spille alene om du måtte ønske. At du gidder å bry deg om andre liker å spille på en annen måte!

Lenke til kommentar

Co-op er ikke noe nytt i Dungeon Siege. Allerede i éneren kunne man samarbeide over LAN. Det nye er at nå kan man gjøre dette over internett. Personlig synes jeg dette er en god utvikling siden det gir en fler måter å spille på. Her kan du velge om du vil styre hele party'et selv, eller om du vil styre én karakter i et party med andre spillere. Dette gjør at spillet både fungerer litt som et RTS og et RPG.

Lenke til kommentar

Co-op med fire spillere? Vet ikke helt om jeg liker denne utviklingen... Hvorfor "må" alle spill støtte flere spillere nå om dagen? Hva er galt med å lage et skikkelig spill for én spiller?

 

Ja huff, så dumt å tilby spille alternativer!

 

Du kan jo spille alene om du måtte ønske. At du gidder å bry deg om andre liker å spille på en annen måte!

 

Prøv Lost Planet 2 i single-player, så kan vi diskutere hvor bra "alternativer" det er.

Lenke til kommentar

Desverre så ser det ut som DSIII ikke følger i DS1 og 2 sine fotspor , men i Space Siege sine. Chris Taylor har jo kommentert at han ønsket å fokusere på kontroll av kun en karakter og han ønsket å gjøre spillene lett tilgjengelig og kjappe å spille...

 

Så spørrs det om dette blir like stor flopp som Space Siege da...

Lenke til kommentar

Dungeon Siege er rett å slett genialt. Fantastisk mye morro med DS1 og DS2, både alene og med venner på LAN :) Super nyhet at 3'ern kommer! Jeg bare håper håper håper at det følger i "sporene" til DS1-2, og at vi ser den samme sjarmen og dybden som de tidligere spillene hadde. Gleder meg!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...