Gå til innhold

Asus i samarbeid med Bang & OIufsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesiell design, det minner litt om båt-teak-stilen fra 70-tallets luksusliv.

 

Intels firekjerner virker umoden for bærbare. De har måttet skru ned klokkefrekvensen ganske betydelig for å få TDP ned til 45 Watt. Firekjernen leveres med 1,6, 1,8 og 2,0 GHz klokkefrekvens. Se det opp mot dobbeltkjernene med 35 Watt TDP og klokkefrekvenser på 2,67 GHz. Programvaren skal skalere svært bra med antall kjerner før 4*1,6 slår 2*2,67.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare nevne at 335M er et 2xx kort med nytt navn. Fermi-baserte 300 kort er ikke klare til produksjon ennå. Jeg synes det er direkte dårlig gjort av Nvidia å bare bytte navn på skjemkort til en hundreserie høyere uten å gjøre noe større forandring i design, eller noen i det hele tatt. De burde i det minste ha forandret kjernen, eller byttet prosessnode for en så stor navneforandring. (Selv ikke antallet kjerner er økt)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 2 bærbare HP-er med høyttalere fra Altec Lansing, og de låt greit nok de. Ikke noe

-anlegg, men greit nok. :)

 

En fyr jeg kjenner kom en gang med sin bærbar, og det var faen meg bare diskant. Tilsvarende mobil-høyttaler. :p

 

En dude i klassen har ganske stor bærbar med harman/kardon-høyttalere, og de som kjenner til dette merket skjønner at det ikke er noe jalla, for å si det på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...