Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Langtidsskaden han nettopp har hatt er på nivå med Falcaos skade. Alle snakker om at han er skadeutsatt.

 

I Falcaos tilfelle var det vel mer at han var akkurat tilbake fra en operasjon, og dermed en stor risiko med tanke på at dere trengte han fit med en gang helst.

Han har vel ingen skadehistorikk som skulle tilsi han ble ofte og mye skadet.

 

Nå er det vel slik i begge tilfellene her med både Falcao og Sami at de har hatt en lagtidsskade, og dermed får det på seg at de er mye skadeutsatt av den grunn.

Når jeg tenker på skadeutsatt så tenker jeg mer i retning Diaby osv, eller som er i nærheten av å være borte flere kamper enn de spiller pr.sesong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åhå, da er det bare jeg og du som har litt forskjellig syn på skadeutsatt. Jeg tenker at spillere som Diaby, Hartgreves osv.. er kjeksspillere og ikke har noe i fotballen å gjøre. Skadeutsatt for meg er en spiller som nesten utelukkende er ute 15-xx% av alle kampene en sesong.

Endret av Espp
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Slenger inn en "seriøs" Wishlist her med tanke på pris:

Dette gjelder for både Januar og Sommervinduet, i tillegg har jeg prøvd å flettet inn/ut spillere det har gått rykter rundt siden sommervinduet.

Slenger også inn en illustrasjon av laget slik jeg ønsker det skal se ut.

UT:
Cazorla - £12mill - Linket til Atletico. Ikke lenge igjen av kontrakten, riktig tid å selge.
Podolski - £8mill - Lite spilletid, vil nok ikke forlenge, riktig tid å selge.
Campbell - £8mill - Lite spilletid, ikke vist seg god nok når fått sjansen. Greit å selge.
Monreal - £6mill - Bare "OK" som VB og MS, riktig tid å selge med tanke på kontrakt.
Rosicky - £2mill - Gammel, får ikke spilletid. Kontrakt går ut 2016. Greit å selge.
Flamini - Gratis - Uten kontrakt, burde ikke fornyes.
Diaby - Gratis - Uten kontrakt, burde ikke fornyes.

Ut på lån: Bellerin, Hayden og Akpom

SUM: £36mill

INN:

Schneiderlin - £20mill - Sommervindu, kontrakt til 2017.
Reus - £20mill - Sommervindu, Klausul.
Lucas Silva - £15mill - Januarvindu, kontrakt til 2017
Grenier - £15mill - Sommervindu, kontrakt til 2016
Winston Reid - £8mill - Januarvindu, Kontraktsløs til sommeren.
Tyrone Mings - £8mill - Sommervindu, Kontrakt til 2017

+ Hente tilbake Jenkinson fra lån.
+ Gi Arteta 1års Kontrakt.

SUM: £86mill

Som man ser, vil vi ha brukt +/- £50mill hvis vi trekker fra det vi har tjent på salg.

Hvordan vil jeg at vi skal se ut? Jo, slik:

1162645_Arsenal.jpg

Reserver:
Martinez
Arteta
Zelalem
Gnabry
Sanogo

Noen lurer kanskje på hvorfor jeg setter opp "Sanchez/Reus", det er fordi vi aldri vil ha full stall. I tillegg kan Sanchez, Reus, Walcott, Welbeck,Ox og Øzil spille flere plasser blant de fire fremste posisjonene. Derfor er det viktig at vi rullerer ut ifra motstander og den fysiske formen hos spillerne. Her er det kvalitet og tilstrekkelig kvantitet i alle posisjoner.

Dette er som sagt bare en "Wishlist", og vil trolig ikke skje. Dog er det mitt favorittutfall foran neste sesong med tanke på tingenes tilstand pr. dags dato.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om Podolski går, så går han til Køln. Det blir iallefall til en tysk klubb, gitt at noen er villig til å betale prisen og lønna for han. Tror ikke han er så missfornøyd med situasjonen som mange tror. Wenger har uttalt at han har veldig gode holdninger. Hans oppgave er å være en superinnbytter som kan komme inn og forandre kampbildet.

 

De jeg mener bør byttes ut primært er Flamini, Monreal og Cazorla. Flamini har alltid vært under par og takler ikke oppgaven, noe han har vist over tid. Monreal er for dårlig til å være backup på midtstopper og heller ikke god til å være backup som venstreback i en klubb som Arsenal. Det handler om tekniske ferdigheter, og det mangler han mye av. Cazorla er bare forbi sin tid og det er svært sjeldent han klarer å bidra med noe. Vanskelig å holde tellingen på antall skudd han moser utenfor mål.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Aldri i livet om noen betaler 8 millioner pund pluss lønnen til Podolski. Vil heller tro han går for en mindre sum og Arsenal ender opp med å betale deler av lønnen hans frem til kontrakten opprinnelig gikk ut

Synes ikke 8mill er så ille. Er mange lag i tyskland som kan betale det(Går utifra at det er der han går om han går). Han er også mye større i Tyskland enn han er i England eller Norge for den saks skyld. Lønn regner jeg med at han er villig til å gå ned på også ift. hva han har i Arsenal. Problemet vårt er at vi ikke selger spillere som har kort tid igjen av kontrakten. Det er grunnen til at spillere går som bosman slik at vi sitter igjen med nada. Dessuten skal Reus ha en klausul på £20mill til sommeren, og det er en deal man ikke hopper over. I utgangspunktet hadde ikke vi vært favoritter til å sikre han, men Reus er en spesiell nøtt. Utifra ryktene ønsker han IKKE å gå til Bayern av prinsipper(Avslått de flere ganger). Real har en enorm dekning i de posisjonene han kan spille i. Barca får vell ikke handle før etter neste sommers transfervindu, pga en straffesak.(Er ikke helt sikker på om denne er opphevet). Så da er det England som er neste alternativ(Evt. PSG, men tvilsomt). Vi har en tysk stamme i troppen som ingen andre av topplagene har, så vil tro vi har en fair sjanse for å hente han.

Lenke til kommentar

Vi har sikkert en fair sjanse å hente han om vi går inn for det, det store spørsmålet er om Wenger vil ha han. Så jo hva som skjedde med Fabregas.. "Vi har ikke bruk for han". "Vi har nok spillere i hans posisjon" "Vi har nok offensive spillere."

 

Vi har Ox, Alexis, Cazorla, Ozil og Welbeck som alle kan spille på venstrekanten. Høyrekanten er også godt dekket.

 

Dessuten er Reus skadeutsatt, og det spørs veldig om Wenger tør å ta sjansen på Reus etter denne helvettes-sesongen vi har hatt.

Lenke til kommentar

@Hulkibulk: Hvis de overgangene der går i orden kan dere kjempe om gull i både PL og CL neste år, sett at spillerne fungerer sammen.

 

Et par ting jeg ikke tror noe på er derimot at dere får Schneiderlin for £20m. Alle spillerne de har solgt i årest vindu har kostet flesk, og noe mindre enn £25m tror jeg ikke er reelt. I tillegg tror jeg ikke klausulen til Reus er så lav, men hovedpoenget er nok at han kommer ikke til Arsenal for å rotere. Han er en topp topp spiller, og vil kreve fast spilletid. Reus på venste og Sanchez på høyre er en så god kombo at alle lag hadde fryktet den!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

@Hulkibulk: Hvis de overgangene der går i orden kan dere kjempe om gull i både PL og CL neste år, sett at spillerne fungerer sammen.

 

Et par ting jeg ikke tror noe på er derimot at dere får Schneiderlin for £20m. Alle spillerne de har solgt i årest vindu har kostet flesk, og noe mindre enn £25m tror jeg ikke er reelt. I tillegg tror jeg ikke klausulen til Reus er så lav, men hovedpoenget er nok at han kommer ikke til Arsenal for å rotere. Han er en topp topp spiller, og vil kreve fast spilletid. Reus på venste og Sanchez på høyre er en så god kombo at alle lag hadde fryktet den!

Ja, kan være Schneiderlin går for £25. Det var vell det jeg synes å huske Southampton ville ha om de skulle selge han ifjor inntil de satt ned foten etter at så mange hadde forlatt klubben. Tenkte £20mill siden han har et år mindre igjen av kontrakten i tillegg til at han har gjort det klart at han ikke vil forlenge og kan "presse igjennom" en overgang til sommeren, men som sagt, dette er bare synsing fra min side da ingen i realiteten vet hva de tenker borte på St. Mary's :)

Skal heller ikke påstå bastant at klausulen til Reus er på £20mill, men ettersom Dortmund direktøren gikk i strupen på Rummenige fordi Rummenige "avslørte" at klausulen var så lav, tror jeg det kan ligge noe i det.

At Reus vil gå til en klubb der han får spille er helt sant slik du sier. Dog sliter vi konstant med skader, og om Reus spiller LW/RW/AM, spiller vell ikke stor rolle. Walcott kan kun spille 1/3del av en sesong maks, Ox er ennå veldig ung og fungerer kjempebra som innbytter. Selv er Reus også vært skadeutsatt i det siste, så den bredden på topp der trenger vi om vi skal være med å kjempe om PL,CL,LigaCup og FA Cup.

Det er tross alt bare en wishlist, så er svært lite sannsynlig at dette blir utfallet for vår del.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
"Overgangsrykte: Arsenal vil punge ut for midtbanespiller

Ifølge Daily Mail skal Arsenal være på jakt etter Sporting Lisboas defensive midtbanespiller William Carvalho (22), som de også skal ha vært i sommer, og den britiske tabloidavisen hevder London-klubben skal være villige til å betale omkring 230 millioner kroner for portugiseren. Sporting Lisboa er slått ut av Champions Leauge, og det åpner opp for at klubben vil vurdere å selge ham allerede i januar."

 

 

Noen som fulgte med Carvalho i CL? Oppskrytt eller ikke?

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Med få dager igjen til overgangsvinduet skal jeg skrive et lite innlegg posisjon for posisjon for hva vi skal gjøre i januar. Forhåpentligvis ser Wenger de samme problemene som jeg ser(og mange andre).

 

Keeper:

Wojciech Szczęsny

David Ospina

Emiliano Martínez

 

Her trenger vi strengt tatt ikke å gjøre stort så lenge de klarer å holde seg friske. Ville ikke lånt ut Martínez med tanke på at både Szczęsny og Ospina kan bli suspendert eller skadet. I så fall bør han ha en klausul som tilsier at han kan bli hentet tilbake.

 

Venstreback:

Kieran Gibbs

Nacho Monreal

 

Begge to solide venstrebacker i mine øyne, og spesielt Monreal får mye ufortjent tyn. Trengs ikke direkte en ny venstreback, men en stopper á la Vermaelen som også kan spille venstreback er en god idé. Monacos Aymen Abdennour kan både spille stopper og venstreback blant annet.

 

Midtstopper:

Per Mertesacker

Koscielny

Chambers, Debuchy, Monreal som nødløsninger.

 

Her trenger vi forsterkninger. Først og fremst trenger vi bredde, da vi har to ordentlige midtstoppere i klubben der den ene fungerer dårlig med en partner som ikke faller av godt nok(Mertesacker) og den andre med et akillesproblem som kun har spilt 9 av 19 seriekamper i høst.

 

 

Mulige løsninger:

 

Löic Perrin: midtstopper som spiller for Saint-Étienne. Fransk, 29 år, mangler fart, men har gode posisjoneringegenskaper. Kan også spille defensiv midtbane om nødvendig. Vil også ikke koste allverden(ryktes rundt 6 millioner pund). Er ganske kort(180 cm), men høyde er ikke det største problemet. Vermaelen var vel rundt samme høyde han også.

 

Aymen Abdennour: midtstopper som spiller for AS Monaco, fra Tunisia, 25 år. Tidligere venstreback som er omskolert til å spille midtstopper som har bra fart, sterk og bra høyde(187). Han er også god til å lese spillet og ville vært en solid spiller sammen med Mertesacker da han er god til å bryte. Dessverre likner han Vermaelen i form av tabber. Gjør ofte hodeløse avgjørelser og har posisjoneringproblemer, men har tatt nye steg denne høsten for Monaco og med erfaring kan disse problemene fikses.

 

Virgil van Dijk: midtstopper for Celtic, fra Nederland, 23 år gammel. Brukbar fart, i tillegg til å være 193 cm høy! Er veldig sterk og er sammenliknet i forhold til spillestil med tidligere Manchester United-spiller Jaap Stam. Er en veldig fysisk fotballspiller, men liker også å bli med framover som kan skape problemer bakover med rom for kontringer i mot. Ble ikke tatt ut i vm-troppen til Nederland i sommeren, så det spørs om han er god nok for PL-nivået pdd.

 

Winston Reid. midtstopper for West Ham, fra New Zealand. Har igjen 6 måneder av kontrakten. Ville vært en solid løsning om vi får lokket han fra Upton Park. Ville nok passet bra i tospann med Mertesacker.

 

Andre muligheter:

Tyrone Mings. Har aldri sett han spille, men kan spille både venstreback og midtstopper. Er allerede blitt 21-år gammel, så spørs om han er god nok(tviler).

 

Aymeric Laporte. Veldig spennende spiller. Spiller fast for Athletic Bilbao i en alder av 20, men kommer til å koste på grunn av at Atlhetic ikke selger spillerne sine for mindre enn utkjøpsklausulen.
Mats Hümmels. Mange som ønsker seg Hümmels, men er i mine øyne veldig oppskrytt. Var god under VM, men har vært direkte svak for Dortmund i høst. Er absolutt en god spiller, men vil selv ikke kategorisere han som en av verdens beste(gjør ofte tabber, konsentrasjonsproblemer osv.). Typisk tysker som er flink til å kommunisere. Vil nok få god konkurranse fra blant annet Manchester United om å kjøpe han.
Ron Vlaar. Var veldig god for Nederland under vm, men har vært mye skadet i høst. Er en brukbar løsning som kjenner godt til nivået og tempoet i PL.
Høyreback:
Debuchy
Calum Chambers
Hector Bellerín
Har i realiteten god dekning, men på grunn av få spillere på midtstopperplassen blir også bredden på høyrebackplassen ødelagt. Bør bli fikset om vi kjøper en stopper.
Den dype midtbaneposisjonen:
Mikel Arteta
Flamini
Francis Coquelin
Diaby?
Her mangler vi en skikkelig spiller, som Chelsea har i Nemjana Matić. Vi trenger en spiller som klarer å stoppe kontringer, da spillere som Ramsey og Wilshere ofte er ute av posisjon da de er med i angrep. Ikke bare bør spilleren kunne bryte angrep, men han bør også kunne trå til. Med enten Arteta eller Flamini på banen blir vi alt for svake. Her trengs det en spiller som går til med kraft.
Mulige løsninger:
Christoph Kramer. 23 år gammel, på lån hos Borussia Mönchengladbach fra Bayern Leverkusen. Er en ideell løsning, da han både er god i lufta og er villig til å trøkke til. Passer inn i Arsenal perfekt i mine øyne, da han har en liknende rolle hos Mönchengladbach da han alltid er den som holder igjen. Har ikke sett allverden av han, men i følge flere anerkjente tyske journalister ville han passet utmerket i Arsenal.
Schneiderlin. 25 år gammel, spiller for Southampton. De fleste her har sett nok av Schneiderlin til å ha dannet seg et godt uttrykk av han. Tatt nye steg for Southampton denne høsten, og er blitt en av lederne i laget etter at halve laget forsvant i sommeren. Absolutt en oppgradering fra Flamini eller Arteta. Vil nok koste en del, og det spørs om Southampton vil selge nok en av stjernespillerne sine.
Sami Khedira. 27 år gammel, spiller for Real Madrid. Vært mye linket til Arsenal, spesielt i sommer. Har 6 måneder igjen av kontrakten sin, så vil være billig. Er best som boks til boks spiller, á la Ramsey, men om Wenger klarer å overtale han til å tilpasse seg til å bli en holdende midtbanespiller er jeg absolutt positiv til det. Mye bedre med han enn Arteta eller Flamini.
William Carvalho. 22 år gammel, spiller for Sporting CP. Heteste overgangsryktet i sommer, både til oss og Manchester United. Har ikke sett han spille i høst, men han er en fysisk midtbanespiller som absolutt hadde vært en oppgradering. Kan også spille midtstopper, og er tilgjengelig for å spille i Champions League siden Sporting CP er slått ut. Kommer nok som alle andre spillere som spiller i Portugal være veldig overpriset.
Andre mulige løsninger:
Johannes Geis(21 år, Mainz 05), Nigel de Jong(30 år, AC Milan), Giannelli Imbula(22 år, Marseille), Maxime Gonalons(25 år, Lyon).
Sentral midtbane/box til box:
Aaron Ramsey
Jack Wilshere
Santi Cazorla
Alex Oxlade-Chamberlin
Er ikke et område vi bør forsterke på kort sikt, men om vi signerer en holdene midtbanespiller vil denne posisjonen gi oss mange forskjellige mulgiheter da vi også kan spille med Arteta eller Flamini her om nød.
Venstrekant:
Santi Cazorla
Oxlade-Chamberlain
Alexis Sánchez
Welbeck
Podolski
Campbell
Det er vel ingen hemmelighet at Podolski og Campbell er misfornøyd med spilletiden de får hos Arsenal. Tipper at Podolski forlater, mens Campbell blir i januar. Podolski har vært linket til Inter, men både Podolski og Wenger sier at det ikke stemmer. Forlater nok på lån til en eller annen klubb før han returnerer til Köln i sommeren.
Offensiv midtbane:
Mesut Özil
Santi Cazorla
Alexis Sánchez
Tomas Rosický
Serge Gnabry
Her er vi godt rustet, og det spørs hva Rosický ønsker i januar. Håper for all del han blir, og at Wenger klarer å overtale han samt gi han mer spilletid. Gnabry kan forlate på lån uten at det vil skape for mange problemer.
Høyrekant:
Theo Walcott
Alexis Sánchez
Alex Oxlade-Chamberlain
Rosický
Joel Campbell
Igjen en posisjon vi har god bredde i, og her trenger vi ikke en Marco Reus eller et ungt talent. Godt rustet.
Spiss:
Olivier Giroud
Danny Welbeck
Yaya Sanogo
Alexis Sánchez
Theo Walcott
Chuba Akpom
En posisjon jeg gjerne hadde ønsket en klassespiller, men det får heller vente sålenge vi kjøper spillere i posisjoner vi heller trenger de i. Yaya Sanogo er på vei ut på lån, og var på vei til Crystal Palace før de sparket Neil Warnock, så det spørs om den overgangen strandet. Om ikke Crystal Palace henter han er Lorient en mulig løsning, som er en samarbeidsklubb vi har i Frankrike.
Konklusjon:
Alt i alt er det åpenbare posisjoner vi trenger å forsterke. Vi trenger helst 2 midtstoppere, men sannsynlig henter vi en, enten på lån eller permanent. Det er ikke realistisk at vi henter fra øverste hylle, så det blir nok en spiller med sine begrensninger. Vi trenger også en defensiv midtbanespiller, men er skeptisk til at Wenger velger å kjøpe.
Personlig tror jeg vi henter en stopper, og Podolski og Yaya Sanogo forsvinner på lån ut sesongen. Håper dog for all del at Wenger overasker alle og kjøper spillere både til midtstopperposisjonen og den holdene midtbanerollen.
Noen innvendinger?

 

 

Lenke til kommentar

DM er førstepri for meg, midtstopper nummer to. Ideelt ville jeg sett oss hente Hummels, men aldri verden at han vil vurdere oss midt i sesongen. Winston Reid hadde vært greit stallfyll ut sesongen, før vi kvitter oss med Mertesacker og henter 2.0 (Hummels), selv om jeg tror det er flere klubber, United inkludert som står sterkere enn oss med han.

 

DM er som sagt det klart viktigste. Jeg vil se Schneiderlin og/eller Carvalho. Førstnevnte er ikke cup-tied i CL, og det er utvilsomt der rollen til DMen blir viktigst. Khedira vil jeg ikke ha. Skadeplaget og i mine øyne ikke verdt de summene som har vært nevnt.

Lenke til kommentar

Husk at dette er januar-vinduet. Spillere flest er utilgjengelige, og kanskje spesielt de heteste navnene.

 

Realiteten er at vi faktisk trenger en naturlig og GOD venstrekant. Den eneste som utfyller venstrekant-rollen bra er Podolski. Cazorla fungerer også bra der, faktisk bedre der enn som offensiv midtbane, men han mister ball og er for lite ego. Resten passer ikke den posisjonen bra nok. Vi kan jo drømme om Reus til sommeren.

Helt umulig å si hvem vi henter som midtstopper eller DM, men jeg tipper det kun blir 1 signering og at vi sender Sanogo på utlån eller noe.

 

MartinF: Jeg er uenig. Jeg tror Khedira hadde vært en topp signering, spesielt om vi får han for £16m som jeg leste et sted. Tingen er at han har vinnermentalitet etter å ha spilt med Tyskland og Real Madrid, han har tonnevis med erfaring og er smart. Skadeplaget? Ja. Men han kommer til å være en massiv oppgradering fra Flamini og Arteta selv om han er b2b.

 

Noe sier meg at det blir hard konkurranse om Schneiderlin, og jeg tror ikke Arsenal ligger øverst på lista til Schneiderlin. I tillegg skal nok Soton ha en skammelig høy sum for han. Han er Sotons beste spiller. Kanskje den mest urealistiske signeringen i mine øyne.

Tanken om Hummels kan dere bare legge ifra dere med engang. Hvis han kommer blir det ikke før i sommer, men til den tid har vi nok dekket midtstopper-plassen.

 

Wenger blir å hente noe ungt og billig på midtstopper-plassen/DM. Mark my words...

Lenke til kommentar

DM er førstepri for meg, midtstopper nummer to. Ideelt ville jeg sett oss hente Hummels, men aldri verden at han vil vurdere oss midt i sesongen. Winston Reid hadde vært greit stallfyll ut sesongen, før vi kvitter oss med Mertesacker og henter 2.0 (Hummels), selv om jeg tror det er flere klubber, United inkludert som står sterkere enn oss med han.

 

DM er som sagt det klart viktigste. Jeg vil se Schneiderlin og/eller Carvalho. Førstnevnte er ikke cup-tied i CL, og det er utvilsomt der rollen til DMen blir viktigst. Khedira vil jeg ikke ha. Skadeplaget og i mine øyne ikke verdt de summene som har vært nevnt.

 

For å vri litt på spørsmålet; Vil du heller ha Monreal/Chambers/Debuchy som midtstopper eller ha Flamini/Arteta som DM? Selv vil jeg heller ha en midtstopper(vil selvfølgelig også ha en DM) om jeg måtte velge. Mulig å spille med Flamini/Arteta har større effekt mot et godt lag enn Monreal/Chambers/Debuchy, men jeg stoler ikke på noen av alternativene vi har bak Mertesacker eller Koscielny. Debuchy muligens om jeg måtte velge. Skal sies at jeg er fornøyd sålenge vi henter minst en stopper eller en DM(med Wenger bak roret...)

 

 

Carvalho er ikke cup-tied i CL han heller da Sporting CP er ute, men ønsker meg også heller Schneiderlin da han er vant til CL og Carvalho er neppe så god som folk skryter han opp til å være. Ellers enig i Khedira, men han er bedre enn ingenting? :p

 

Husk at dette er januar-vinduet. Spillere flest er utilgjengelige, og kanskje spesielt de heteste navnene.

 

Realiteten er at vi faktisk trenger en naturlig og GOD venstrekant. Den eneste som utfyller venstrekant-rollen bra er Podolski. Cazorla fungerer også bra der, faktisk bedre der enn som offensiv midtbane, men han mister ball og er for lite ego. Resten passer ikke den posisjonen bra nok. Vi kan jo drømme om Reus til sommeren.

Helt umulig å si hvem vi henter som midtstopper eller DM, men jeg tipper det kun blir 1 signering og at vi sender Sanogo på utlån eller noe.

 

 

Veldig uenig at vi trenger en venstrekant. Som Martin sier har vi Sánchez i tillegg til Cazorla og Oxlade-Chamberlain. Også uenig i at Cazorla er bedre på kant enn som CAM, da han drifter alt for mye inn i banen(spesielt når han spiller sammen med Özil i midten).

 

Er dog enig i at Wenger neppe kjøper det vi virkelig vil ha og henter nok kun en stopper eller en DM. :p

Lenke til kommentar

For å vri litt på spørsmålet; Vil du heller ha Monreal/Chambers/Debuchy som midtstopper eller ha Flamini/Arteta som DM? Selv vil jeg heller ha en midtstopper(vil selvfølgelig også ha en DM) om jeg måtte velge.

 

Carvalho er ikke cup-tied i CL han heller da Sporting CP er ute, men ønsker meg også heller Schneiderlin da han er vant til CL og Carvalho er neppe så god som folk skryter han opp til å være. Ellers enig i Khedira, men han er bedre enn ingenting? :p

Vil heller ha de du nevner som midtstopper, enn Flamini og Arteta som DM. Men jeg er ikke fornøyd med bare en av delene uansett. Vi trenger begge deler, og alt annet er uakseptabelt.

 

Carvalho er fortsatt cup-tied selv om Sporting er ute. Han har spilt hele gruppespillet og kan dermed ikke registreres for et annet lag. Khedira er vel også cup-tied, regner med han har spilt for Real i CL?

Lenke til kommentar

 

For å vri litt på spørsmålet; Vil du heller ha Monreal/Chambers/Debuchy som midtstopper eller ha Flamini/Arteta som DM? Selv vil jeg heller ha en midtstopper(vil selvfølgelig også ha en DM) om jeg måtte velge.

 

Carvalho er ikke cup-tied i CL han heller da Sporting CP er ute, men ønsker meg også heller Schneiderlin da han er vant til CL og Carvalho er neppe så god som folk skryter han opp til å være. Ellers enig i Khedira, men han er bedre enn ingenting? :p

Vil heller ha de du nevner som midtstopper, enn Flamini og Arteta som DM. Men jeg er ikke fornøyd med bare en av delene uansett. Vi trenger begge deler, og alt annet er uakseptabelt.

 

Carvalho er fortsatt cup-tied selv om Sporting er ute. Han har spilt hele gruppespillet og kan dermed ikke registreres for et annet lag. Khedira er vel også cup-tied, regner med han har spilt for Real i CL?

Han er vel ikke cup-tied om Sporting CP er ute? Tror han kan spille når laget han kommer fra er ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...