Gå til innhold

Anmeldelse: Uncharted 2: Among Thieves (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm etter altfor mye "glede med" venting og få prøve betaen, så er jeg mildt så fortsatt så skuffa at jeg i protest skal vente litt før jeg kjøper selve spillet.

 

Dårligste, kjedeligste og ikke minst tørreste online skyte spilelt jeg har spilt så langt i mitt liv. Utviklerne reddet livet sitt fra en massaker på jobben så vidt med og levere god levende grafikk og "natur".

Lenke til kommentar

Her burde anmelder definitivt ha anstrengt seg litt mer for å forklarer hvordan flerspillerdelen fungerer og hvilke muligheter man har der , anmeldelsen ble litt tom synnes jeg.

 

Beklager å si det, men føler at dette var en svak anmeldelse og man burde ha utdypet litt mer enn å slenge en 1 linjers om noen deler av spillet.

 

Selve anmeldelsen får en 6/10 til meg :p

 

Ting som ikke engang er nevnt :

 

*Trophies : For meg personlig gir de en liten ekstra utfordring som viser at man mestrer spillet , man burde i alle fall nevne om spillet har dette og hvor vanskelig disse er for å oppnå.

 

*Hvilke typer online muligheter man har , har spillet co-op? Hvilke multiplayer modus støtter det?

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Ser imponerende ut på promovideoen. Har hittil bare spilt

bilspill og slikt på PS3. Lurer på hvordan det blir å skulle

bruke gamepad på et slikt spill, har holdt meg til PC hittil

på FPS spill som dette.

Er ikke FPS dette da. Jeg syns tredje person er lettere med gamepad enn FPS. Hvis du bare begynner nå så kommer du inn i det. Husker et intervju med et CoD4-lag som mente de kunne slå det beste PC-laget i CoD4. Så det er mulig :)

Lenke til kommentar

Henter mitt eksemplar i morgen. Gleder meg stort.

Når det gjelder dette med å trekke for manglende nyskapning å lignende så tyder det vel bare på at spillere har blitt bortskjemt med en mangde gode spill og hele tiden setter de opp mot hverandre. Litt synd egentelig for man glemmer kanskje å se på underholdningsverdien i det enkelte spillet. Og av og til ser det ut til at anmeldere ser ut til å trekke et spill for hva det ikke er, fremfor å belønne det for hva det faktisk er.

 

Anyway, jeg er klar som fy til et nytt eventyr med Drake

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Ikkje heilt overbevisande dette. Trur nok ikkje det blir eit kjøp med ein gong, noko som for så vidt er like greit med tanke på mangel på tid. Får satse på det kjem ein demo så eg får testa det litt, sjølv om spelet nok blir kjøpt til slutt uansett.

 

Korleis er kontrollsystemet? Til tider kunne dette by på problem i det første spelet, primært i hoppesekvensar.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...