Gå til innhold

Googles nye pengemaskin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke alle de ANDRE reklamesnuttene var ille nok! Hva med sammenhengende videosnutter? Skal man da måtte se fem reklamer? Og sett at bare den første videoen inneholdt reklame, ville dette vært ufattelig upraktisk når man surfer på allerede for dårlig internett eller eks mobiltelefon!

 

Håper ikke dette blir noe av, men det meste tyder på at nettopp det vil skje.

Lenke til kommentar

Uff, om de legger inn reklamesnutter før alt av videoer tror jeg det blir siste spikeren i kista for Youtube. Personlig har jeg inntrykk av at tjenesten sakte, men sikkert, har dalt i popularitet helt siden de begynte med alle restriksjonene grunnet kopirettigheter. En banner her og der kan jeg tåle, men søren om jeg gidder å se reklame før hver video.

Lenke til kommentar

Tror ikke det å legge litt reklame før filmsnyttene vil gjøre at færre ser på videoene. Selvsagt er det irriterende, men hva skal man gjøre da?

Hvis man vil se filmsnutten må man finne seg i litt reklame, og det tror jeg de aller fleste vil gjøre uten å irritere seg.

 

Og "Jassogitt": Hvis man sitter å venter på videoen ser man kanskje reklamen som tidsfordriv og for å ikke gå glipp av starten av videoen;)

(hehe jeg gjør det litt dramatisk)

Lenke til kommentar

Popularitet er viktig. Husker jeg så filmer på Youtube hvor det var reklame nederst i en form av et banner. Den kom sånn etter 10% av videoen, og var irriterende nok x). Men reklame på populære videor / trailere for ting som mange ser på, det er jo kult! Men om jeg liker.. Rammstein / Billy Talent.. Hører på noen sanger av de. Så ser jeg at folk har cover versjoner av brae sanger, og det er faktisk mange som spiller gode cover versjoner. Men, skal jeg da gidde og se på en "ubrukelig" film? Jaja! Det gjør jeg jo ofte! Men skal jeg gidde det vis jeg må vente på reklame? Da holder jeg med heller til det jeg hadde tenkt til og se på?

Lenke til kommentar

Hater sånn reklame greier, vent sånn 2 min på at den skal bli ferdig og så vente på at videoen skal loade geez og nå skal vi få det på youtube også ,off. Youtube har bare gått downhill med årene imo med all copy rights og this video is not available in your country osv. Og det at alle bruker lagde videor kommer først hele tiden så vis du f.eks skal finne en musikk video av In flames så får du bare opp fult av mange montages..

Lenke til kommentar

Det er stor fare for at youtube blir et sort hull som bare sluker penger. Økonomisk sett hadde det nok kanskje vært lurest å bare legge det ned, men jeg skjønner at de har lyst til å prøve mest mulig først.

 

Og tross alt; det er bedre for Google (i kroner og øre) å miste 90% av brukerne hvis de går økonomisk i pluss på de resterende 10 prosentene.

 

Dessverre har de ikke nok premium content til å gjøre det til en betalingstjeneste a la Spotify.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ærlig talt ikke. Jeg bruker adblock plus på firefox, men det er også så langt jeg gidder å gå for å stoppe reklame, og det er bare fordi jeg får vondt i hodet av alle føkkings gif'ene.

Preroll, midroll, postroll, bring it on. Så lenge det ikke er for irriterende ser jeg gjerne på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...