Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde bokser med smaksprøver i butikken for noen dager siden... Noe Fishermans friend greier... Det står en boks på hver kasse der kundene kan smake på disse... Plutselig kommer en gammel dame til kassen... Da hun var ferdig med å betale, fikk hun øye på smaksprøven... Hun lurte på om de var gratis, og ja selvfølgelig er de det! Hun tok så og tømte hele boksen oppi veska si før hun gikk... Tror kanskje hun misforsto hele greia med smaksprøver...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

ekspederte i dag en mann i 50 åra.

i det vi var ferdige slapp han en helt jævelig smyger(stille fis), tok ca 5-10 sec før lukta kom. samtidig da kom de neste kundene.....

var tydelig dem trodde jeg var skyldig i denne lille forbrytelsen.

følte meg veldig bekvem da, spesielt siden jeg ikke bare kan gå fra kassa til lukta forsvinner.

:thumbdown:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Haha, en kollega av meg prøver å gjøre samma greia. Jeg står i en mer travel avdeling en han, så det hender han har tid ledig. Den setter han ofte av til å valse innom min avdeling, lette litt på det ene beinet, og slippe en skikkelig nasty smyger. Da er det ikke veldig gøy å være meg når neste kunden kommer noen sekunder etterpå :cool:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

hva har egentlig skjedd med at kunden har alltid rett?

 

når jeg møter opp på den lokale kiwien, i rundt 4 tia så blir e spurt om, har du just stått opp eller? du ser ut som en dass osv..... greit nok at jeg faktisk just har stått opp men de trenger ikke poengtere det, når jeg handler frokost :p

Lenke til kommentar

Haha! Skremte en kunde i kveld, var på butikken min for å handle mat. Ser en mann stå borte ved panteautomaten med en bruskasse og et uttrykk som sier "eeehhhh... :s ?"

Så hehe. Før jeg vet ordet av det har jeg strenet bort til mannen med utstrakt hånd og sier "Kan ta den kassa jeg!"

 

MEN hadde jo ikke uniform på meg, så han trodde jo jeg prøvde å stjele bruskassen til en verdi av hele 16 kr! "NEI!" sa han og holdt godt på kassen, hahaha. Trodde ikke på meg da jeg prøvde å forklare at jeg jobbet der og kunne skrive manuell pantelapp til ham, så han tok den med seg hele veien til kassa og tilbake igjen og skapte merarbeid for både seg selv og mine kolleger, haha.

 

Dette er en skikkelig nærbutikk nemlig, så jeg gjør ofte litt for kundene når jeg bare er der for å handle. Mange kjenner meg igjen og spør om hjelp til å finne fram, og jeg har også levert ut pakker, tatt imot vareretur og sittet i kassa i sivil. Litt for glad i jobben kanskje :blush:

 

 

Også mistenker jeg at jeg ble svindlet i natt, på andre jobben (døgnåpen shell). Kom to karer på sykkel og lekte veksleleken med meg, men jeg skjønte det ikke før jeg stod midt oppi det fordi de kjøpte ting også. :( Også i TILLEGG var journalpapirrullen tom, så kassa virket ikke som den skulle, jeg måtte bytte rull (hvilket jeg ikke har gjort før), OG disse to gutta stod med tusenlapper og tohundrelapper og femti og hundre og småmynt og surret med hvem som skulle betale hva, og jeg endte til slutt opp med 100 kr for lite i kassa. Søren og. Jeg er på vakt ovenfor vekslere, men det at de kjøpte ting var noe nytt. Tror likevel det var overlagt. Så pass på!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var en kunde som kom innom på jobb. Han kom med et lysrør i hånda, og sa at det ikke funket og han ville ha et nytt.

Greit nok tenkte jeg og skulle finne frem et han kunne kjøpe, men neida, det defekte røret fulgte med lampa han hadde kjøpt for 3 timer siden.

Så viser det seg jo også at han ikke med seg lampa, og han har heller ikke med seg kvittering... :ermm:

 

Hva er det folk tenker med?

Skal vi liksom bare gi ut et nytt lysrør uten noe form for bevis på når eller hvor det ble kjøpt :roll:

For alt jeg vet så kan det lysrøret ha blitt kjøpt i en annen butikk, vært brukt i 3 mnd. og stått i en annen lampe enn den han visstnok kjøpte fra oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...