Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en Olympus E-P1!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde jo vært gøy å vinne, men jeg er jo desverre knapt nok hobby-fortograf, og mitt beste bilde er tatt med et kompatkamera i 2003, så jeg komemr nok neppe opp mot alle de dyktige folkene her, hverken kunstnerisk eller teknisk :)

 

AtW

Den som intet våger, intet vinner.

 

Tom

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg foretrekker julekalender-oppgavene, hvor det hovedsakelig kreves litt 1337 google-skillz for å ha en respektabel sjans til å vinne :p

 

Får gå gjennom arkivet når jeg er tilbake i Trondheim, men jeg synes selv at stort sett alle de bildene jeg føler er virkelig bra også er forferdelig klisjeaktige :ermm:

Lenke til kommentar
...jeg synes selv at stort sett alle de bildene jeg føler er virkelig bra også er forferdelig klisjeaktige :ermm:

 

1) Er en grunn til at klisjeer er klisjeer. Er ikke nødvendigvis dårlige greier fordi om det er gjort mange ganger før.

 

2) Du har over en måned på deg til å ta ditt livs bilde, så hva sitter du her og leser etter! Grip kameraet og skyt! :p

Lenke til kommentar
2) Du har over en måned på deg til å ta ditt livs bilde, så hva sitter du her og leser etter! Grip kameraet og skyt! :p
Morsomt nok så er det den samme måneden jeg har på meg til å skrive ferdig en doktoravhandling :hm:

Det kan jo eventuelt brukes til å forklare et uheldig utfall på én av dem ...

 

Men, blir det jury eller forumavstemming?

Lenke til kommentar
Skal vi legge ved forumbrukernavnet? Og er det love å klone vekk noe forstyrrende fra bildet, eller vil dere ha orginalen?
Foruten innsendelsesfristen er det bare to krav som er absolutt, og det er at du må selv ha tatt bildet og at man kan kun delta med ett bilde, så velg med omhu!
Lenke til kommentar
Bummer. Hvorfor kan vi ikke ha konkurranser som premierer middelmådighet, sånn at også jeg har en sjanse til å vinne?

Det hadde vært noe!

 

Ikke bare må man være en mer enn middels dyktig fotograf, men inntrykket er også at må ha mer enn middels utviklede photoshop skills for å vinne slike konkurranser. Bare se på bildene på 1x.com og hva som skal til for å bli publisert der. Jeg har ikke en kinamanns sjans til å få til noe sånt :(

Lenke til kommentar

Nja, nivået på OnExposure er ikke SÅ forbanna høyt, spør du meg, og jeg er ikke uten videre begeistret for deres bildefilosofi. Alt som ikke er erketradisjonelt har ikke sjangs til å bli publisert der, og slik den siden fremstår nå så er det mer en håndtverksside enn en side for kreativ fotografi.

 

(Og ja, jeg har noen bilder hos OnExposure selv)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...