Gå til innhold

Catalyst 9.6 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I just love ATI. Ingenting er bedre en nye drivere som kommer jevnt og sikkert.

 

MHm.

 

Til dere med dualscreen opplegget.

Dual, tri, quad, octo penta screen, NO ISSUES! aldri hatt heller, hd 3xxx klarte iallefall 6, verdt å nevne jeg kjører crossfire crossfirex og single så jeg har prøvd mange forskjellige konfigurasjoner, for øyeblikket dualscreen med 4870 win7 x64 (single card)

 

amd systemer med 790 chipsets.

 

Bare vi ikke får CCC 9.1 igjen, OMFGZ, reinstallerte windows etter det ass.

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg forskjellen på de to driver pakkene man kan velge mellom når man velger Windows 7 x64?

 

1. Catalyst Software Suite (64 bit) English Only - 57.9MB - v9.6

 

2. Windows 7 WHQL Driver - 98.7MB - v.8.61

 

Nr.1 er nyere, men allikevel, hva er greia her?

Lenke til kommentar
Noen som vet om de har oppdatert til Linux også? sånn at den faktisk er kompatibel med den nye xorg? Hadde det problemet her før om dagen og det er vist ganske mange som har det samme.

 

De har støttet 1.6 siden 9.4 mener jeg :p

 

I siste versjon av Ubuntu virker iallefall ikke Fglrx. Har ikke testet idag, men xorg crasher. Sett rundt på Forums og launchpaden til Ubuntu og det er det samme problemet.

 

Kan jo være at de ikke har gitt ut den nye versjonen... Uansett, har ikke hatt noen problemer med den nye drivern i Windows og mange spiller virker som de kjører bedre nå.

Lenke til kommentar
I just love ATI. Ingenting er bedre en nye drivere som kommer jevnt og sikkert.

 

Vel, bedre å release når drivern faktisk er nogenlunde stabil, enn å tvinge fram en mulig halvferdig release hver måned :p ATi kan definitivt lage grafikkort, men drivere er de ikke helt gode på enda dessverre, spesielt på OpenGL siden, som fort kan bli ganske plagsomt i både Windows og spesielt Linux :p

Endret av TheMaister
Lenke til kommentar

Som vanlig betyr ny driver nye utvidelser til OpenGL. Denne gangen ser det ut til å være rundt 10. Litt interessant her er at utvidelsen GL_ARB_copy_buffer som AMD/ATI akkurat har lagt til, også er med i nVidias nye ForceWare 190.15. Det skal bli interessant å teste ut om AMD/ATIs OpenGL-støtte snart er like god som nVidias, som tilsynelatende leder an med støtte for OpenGL 3.1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...