Gå til innhold

Lyst til å prøve Killzone 2? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vår anmelder ble ikke helt overbevist da han testet Killzone 2, nå har du muligheten for å teste selv.
For å korte ventetiden til den 25. Februar har Sony sluppet en demo, demoen inneholder de to områende ”beach” og ”warehouse” fra førstebrettet ”Corinth River”.

Det blir dårlig flyt i teksten når du setter sammen setninger med så lite til felles med komma. På norsk skal man ikke skrive måneder med stor forbokstav. PlayStation skal skrives i ett ord.

 

Det var for øvrig en forbløffende kort tekst. Sammenlikn for eksempel med denne annonseringen hos Gamer.no. Den har betydelig mye mer kjøtt på beina, og språket er bra.

Lenke til kommentar

Demoen var ute tidlig på fredag, en forholdsvis sen nyhet på en storlansering. Ellers må jeg si at anmeldelsen bare ser ennå mer håpløs ut etter at jeg har testet demoen.

 

Daniel:

Helt irrelevant å dra opp noe helt annet fra gamer.no. Disse har jo ikke engang klart å fortelle om denne demoen.

 

Gamer.no :thumbdown:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg håper dere virkelig føler dere bedre når dere rakker ned på Tek.no's spillside.

 

Hva er poenget?

 

Jeg kan med 99 % sikkerhet si at ihvertfall Knut Gaute Chr. Vardenær ikke har en dritt med Gamer.no-bailen.

 

Gi folka en sjanse, de bare prøver å gi dere et bredere tilbud.

 

Skjerp dere.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Vår anmelder ble ikke helt overbevist da han testet Killzone 2, nå har du muligheten for å teste selv.
For å korte ventetiden til den 25. Februar har Sony sluppet en demo, demoen inneholder de to områende ”beach” og ”warehouse” fra førstebrettet ”Corinth River”.

Det blir dårlig flyt i teksten når du setter sammen setninger med så lite til felles med komma. På norsk skal man ikke skrive måneder med stor forbokstav. PlayStation skal skrives i ett ord.

 

Det var for øvrig en forbløffende kort tekst. Sammenlikn for eksempel med denne annonseringen hos Gamer.no. Den har betydelig mye mer kjøtt på beina, og språket er bra.

 

Hei og takk for tilbakemelding.

 

Som artikkelforfatter føler jeg at jeg burde svare på kritikken. Teksten var absolutt kort ja, kanskje litt i korteste laget. Saken var kun ment som en kjapp annonsering, og jeg valgte derfor kun å referere til anmeldelsen framfor å skrive noe ytterligere om selve spillet. Hvorfor saken ikke ble publisert før nå, vet jeg ikke - den ble skrevet på fredag, ergo trodde jeg den skulle bli publisert da. Hva skrivefeil angår tar jeg det selvsagt fult og holdent på min egen kappe, men kan ikke gjøre så mye annet enn å love forbedring til neste gang :)

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hvis dette blir bra så må jeg jammen meg spare til en brukt Ps3.

Noen nevnte rar sensitivitet? går det ut over spillbarheten?

 

Elsker sånne skytespill :p Har fremmdeles Ps2 som jeg spiller på men det er jo ikke like bra grafikk som ps3.

Er ikke noe konsoll fan akkuratt.. mer fan av spilla på konsollene enn selve konsollene. Vil at det skal se bra ut på en 1080p true HD flatskjerm til 16k.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Synes dette var helt greit The Stig, og som du sier du skrev den på fredag og den burde vært publisert da, heller dårlig av redaksjonen.

 

Gamer.no har ikke engang vist nyheten, så bra jobbet :)

 

En dedikert spillredaksjon er ennå ikke på plass, vi er to stk som tar dette i tillegg til de arbeidsoppgavene som vi egentlig har mer enn nok med å gjøre allerede. At det derfor innimellom glipper, håper jeg dere kan tilgi oss for.

Lenke til kommentar

Vel da gjør dere en strålende jobb :thumbup:

 

Hvis dette blir bra så må jeg jammen meg spare til en brukt Ps3.

Noen nevnte rar sensitivitet? går det ut over spillbarheten?

 

Elsker sånne skytespill :p Har fremmdeles Ps2 som jeg spiller på men det er jo ikke like bra grafikk som ps3.

Er ikke noe konsoll fan akkuratt.. mer fan av spilla på konsollene enn selve konsollene. Vil at det skal se bra ut på en 1080p true HD flatskjerm til 16k.

Jeg la også litt merke til sensiviteten og det som gjør den "rar" er hvordan den aksellerer, dette kan du stille i options noe jeg syntes hjalp betraktelig. Ellers er dette en demo, vi får se hvordan alt blir samt at det nok kommer patcher.

 

MGS4 i seg selv burde nesten være grunn nok til at du sparer til en PS3 ;). Det ser fantastisk ut på en god HDTV.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...