Gå til innhold

Min signatur 2009 - Dagens sitat - hva tror dere?


TSP

Anbefalte innlegg

God kveld i stuen, jeg har planer om å ha en "dynamisk" signatur i 2009. Signaturen skal oppdateres mye oftere og et sitat i signaturen skal skiftes ut hver dag, skal hvertfall prøve. Sitatet jeg har nå er noe jeg kjapt fant (fordi alle interessante sitater "forsvant" ut av hodet mitt når jeg begynte tenke på dem :wee: ). Ideen er at det og skal være sitater fra forumbrukere, bøker, daglige situasjoner, hva jeg har tenkt oppi hodet mitt etc.

 

Hva synes dere om ideen? Er det noe dere kommer til å lese? er det kanskje noen her som synes ideen er god og vil prøve det selv?

 

 

1. Januar: "They're not gonna catch us. We're on a mission from God." - Elwood Blues, fra filmen "The Blues Brothers"

2. Januar: "Hmm, hvilken dato er det i morgen?" - Min mor på julaften 2008

3. Januar: "Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz

4. Januar: "Jeg er fortsatt ikke overbevist om at han faktisk er en person. Jeg ser for meg et kinesisk storkonsern av folk som alle benytter kontoen hans (...)" - Dotten om Simen1

5. Januar: "TSP er litt søt noen ganger om meg selv

6. Januar: "Stil er en signatur" - Ukjent

"Ironisk." - TSP om sitatet

7. Januar: "Success is a lousy teacher. It seduces smart people into thinking they can't lose." - Bill Gates i boken "The Road Ahead" (1995)

8. Januar: "Mang ein manns ulykka kjem av at han vil vera det han ikkje er" - Olav H. Hauge

9. Januar: "Du er naken under alle klærene dine." - Stefan Alexander på Twitter

10. Januar: "Jeg hadde også tatt med meg gassmaske om jeg skulle til Oslo Sentrum i dag. Men jeg hadde også tatt med meg et speilrefleks og en refleksvest og lekt fotograf." - L4r5 i gateopptøy-tråden

11. Januar: "I was just floored, absolutely floored, to find out that the future commander-in-chief was actually going to be the future nerd-in-chief." - Joe Quesada om å ha med Obama i Spiderman-blad

12. Januar: "I'll be long gone before some smart person ever figures out what happened inside this Oval Office." - -George W. Bush, Washington D.C., 12. mai 2008

13. Januar: "Eh, I just wonder if you're happy about your TV!" -Undertegnede i telefonsalgjobb for Canal Digital

14. Januar: "The problem I have found is that this could create a potential problem." -The Anarchist på Ipb3preview.com.

15. Januar: "The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on." - Robert Bloch

16. Januar: "Jesus christ så likt! Nervene mine har ikke godt av dette. Kanskje jeg bør be om forumferie frem til det er avgjort? On second thought... Nei, det hadde jeg hvertfall ikke klart." - L4r5 om brukerkonkurransen.

17. Januar: "Hvis du skal le av alt Jon så kommer vi ikke til å bli ferdig. Kan du ikke late som du ikke synes det er gøy hvert fall?" - Knut Nærum i "Nytt på nytt". (link)

18. Januar: "You're a really smart guy, why the hell are you in a prison?" - sagt til Michael Scofield i Prison Break.

19. Januar: "Neandertalermusen med kun en knapp var også frustrerende, det hørtes bare absurd ut når vi ble bedt om å høyreklikke. En mus for pingviner det der." - Dotten om Mac-er

20. Januar: "Not every geek with a commodore 64 can hack into NASA" - Roland Glenn i sesong 4 av Prison Break

21. Januar: Convincing Jake I had a GF was more rewarding than actually meeting girls. - Amir på twitter @jakeandamir

22. Januar: Hva jeg synes om henne? Vel, fordelen er bakdelen og ulempen er fordelene. - Stefan Alexander på twitter

23. Januar: Unnskyld, gulostinger, men vi har tapt. - fredrik etter å ha tapt mot hvitosting Dotten i stein-saks-papir.

24. Januar: "Anyway - it occurs to me - that if I had a dead-perfected-time machine, I would just go into the past and give it to myself. Thus eliminating the need for me to invent it in the first place" - Sheldon Cooper i "TBBT"

25. Januar: "Experience is a hard teacher because she gives the test first, the lesson afterwards." - Vernon Sanders Law

26. Januar: "It tells us that you participate in the mass cultural delusion that the sun's apparent position relevant to arbitrarily defined constellations at the time of your birth somehow affects your personality." - Sheldon Cooper i "TBBT" om astrologi

27. Januar: "Jeg har sagt det tusen ganger før, og nå sier jeg det for tredje og siste gang." - Kjell Magne Bondevik

28. Januar: "Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi en gang til?" - Ukjent

29. Januar: "I'm going to a special place when I die, but I want to make sure my life is special while I'm here." - Payne Stewart

30. Januar: Enkelte av artiklene som publiseres er å regne som kunststykker innen skrivekunsten. Man finner omtaler som frembringer dødelige latterkramper og omtaler som praktisk talt tenner kuriositeten din til det absurde.

- Snorre om Gamer.no etter bruddet med Tek.no.

17. Februar: Poor, pathetic Total War games up until now. "Ooh, look at us, we're fighting on the land! Weeee!" Whatever, man. That is sooo pre-March 5, 2009. - Fra en morsom IGN-artikkel om Empire: Total War.

18. Februar: You Scouts are gonna love this highly collectible bat that smacks baseballs at the other team, stunning the living crap outta anybody dumb, slow, drunk, mute or Australian enough to get in the way. - Valve om nytt våpen i "Scout update" til Team Fortress 2

23. Februar: " - The great, great and great once again moderator continues to be a great user - but will certainly come back as a great moderator in the future!" - undertegnede om Snorre

2. Mars: " - Ultimately, all you really need to know is that Empire: Total War is a masterpiece, the greatest, most accomplished and ambitious strategy epic in the history of gaming and one of the most exceptional games of all time." - Nowgamer.com

7. mars: - På grunn av den svenske kronen er det jo nå slik at det er umulig for en nordmann å tjene penger i dette landet - så jeg reiser hjem. - Fredrik Skavlan i programmet "Skavlan" ep. 8 av 8 på SVT

10. mars: " - Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people." - Eleanor Roosevelt

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, vi får se om disse signaturene ikke kommer inn etterhvert! Har uantsett klart å holde dette til nå (Ja, jeg vet det ikke er spesielt lenge :wee: ). Jeg var dog sen med å legge inn nytt sitat i dag, men alle sitater ligger i 12-36 timer.

 

Kommer til å oppdatere førstepost her, blant annet for min egen del. Har forresten lagt inn snarvei til å endre signatur i "D"-en helt på starten av Dagens signatur, ville blitt for tungvint ellers, et tips til andre om de vil gjøre det samme ;)

Lenke til kommentar
Vi har signaturer nå?
Jeg tenkte på hvis andre og ville endre sin signatur oftere. Blir enklere for meg, i og med at jeg har tenkt å endre den oftere, at jeg har en snarvei til der man endrer signaturen i signaturen ;)

 

 

@Ståle: Det hadde jo vært kjekt. Men er ikke helt dreven i PHP enda. Får se på det senere, evt. spørre i PHP-kategorien. Om du ikke allerede har laget noe lignende da?

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Lykke til :) For en spennende plan du har, jeg anbefaler å mase Ståle om php-script. Slik slipper du å gjøre mye jobb på noe som er lett å ordne.
Ja, Ståle har allerede sendt meg en PM om en annen bruker som har dette scriptet. Så skal sende en PM til den brukeren.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...