Gå til innhold

Fyf.. Prince of Persia er rått!


Anbefalte innlegg

Fikk det til jul og er hekta. Spiller det i flere timer om gangen uten at jeg vet ordet av det.

 

Det kommer tydelig fram at de har lært av alt Assassins Creed gjorde riktig, og droppet alt de gjorde feil. Kampsystemet er kjempegøy, kjapt og filmatisk vakkert. Tror ikke jeg har sett lignende før; måten det zoomer inn og skifter kameravinkler i aanntid på. Så det litt i Heavenly Sword, men de var forhåndsskrevne.

 

Jeg fryktet for at det skulle være en mørk og dyster verden osv, men langt ifra.

det handler jo faktisk om å redde verden fra mørket bokstavelig talt. Å fullføre et brett fjerner alt det dystre og skaper det om til vakker natur.

 

 

Lenge siden jeg har opplevd en skikkelig god eventyrfølelse i spill. For meg er det også det første spillet som gir meg trofeer i stor grad. Får det hele tiden, og det er ganske gøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av dere som har spilt Far Cry 2 og kan sammenligne hvilket av disse 2 spillene jeg bør satse på.

Fikk FC2 til jul med byttelapp. Fikk samtidig CoD5 som jeg skal beholde.

Men ser på forumet her at FC2 får litt lunkne mottagelser, så jeg vurderer å bytte det.

Etter å ha lest denne tråden lurer jeg på om det blir FC2 ut av stuen, og PoP inn i stuen.

 

At det er enkelt gjør meg ingenting.

Spiller vanligvis spill på easy, siden jeg hater å spille samme brett om go om igjen n¨r det er for vanskelig for meg.

Lenke til kommentar
Noen av dere som har spilt Far Cry 2 og kan sammenligne hvilket av disse 2 spillene jeg bør satse på.

Fikk FC2 til jul med byttelapp. Fikk samtidig CoD5 som jeg skal beholde.

Men ser på forumet her at FC2 får litt lunkne mottagelser, så jeg vurderer å bytte det.

Etter å ha lest denne tråden lurer jeg på om det blir FC2 ut av stuen, og PoP inn i stuen.

 

At det er enkelt gjør meg ingenting.

Spiller vanligvis spill på easy, siden jeg hater å spille samme brett om go om igjen n¨r det er for vanskelig for meg.

 

PoP foran Farcry 2 hvilken dag som helst, og jeg liker dem begge godt.

PoP var rett og slett et fantastisk behagelig eventyr, og at du ikke dør og det er ganske enkelt hjelper bare på denne følelsen.

 

Jeg likte Farcry 2 godt personlig, men det har sine helt klare irritasjonsmomenter man ikke kommer utenom.

Reptisjonen og spawn av fiender på samme plassen igjen, igjen og igjen kan gjøre det til tider kjedelig.

Lenke til kommentar

POP er skjelden vare. Et stykke ekstremt godt utført eventyr/plattform spill som det nesten ikke finnes maken til. Far Cry derimot finnes det maken til.

 

Jeg synes det faktisk er ekstremt få andre spill som kan konkurrere med Prince of Persia. Eneste som faller meg inn er Ratchet eller Jak and Daxter. Men disse er enda mer rendyrkede plattform spill. Prince of Persia gir deg et skikkelig eventyr, med plattform action.

Lenke til kommentar

har et spørsmål angående PoP. Hvordan er det i forhold til assasins creed? Personlig så elsket jeg assasins creed spesielt pga at man kunne dra til målet på 1000 forskjellige måter og det var full frihet. Er det sånn i PoP og eller er det som i det jeg husker av sands of time at du må komme deg til målet ved å hoppe akkurat der, så løpe dit, hoppe akkurat dit osv? For sånt synes jeg er skikkelig kjipt (slik det var i sands of time etc)..

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...