Gå til innhold

Luke 23: Vinn en Samsung Omnia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det så vanskelig å skjønne? Det er en mobil som kan det meste en skulle ha bruk for.

Tjoda, men med på kjøpet får du en ganske lavoppløst skjerm og et svakt grensesnitt (mye smakssak). Design får være opp til hver og en, men 5800 XM gir deg bedre skjerm, bedre grensesnitt (igjen, smakssak), men du må ofre noe kameraoppløsning. Til gjengjeld er den langt billigere.

 

Så joda, kan forstå at du vil få den, men jeg kan ikke forstå å betale 5 tusen kroner for den, enda mindre 5,5 - 6 tusen som er butikkprisen.

Lenke til kommentar
Tjoda, men med på kjøpet får du en ganske lavoppløst skjerm og et svakt grensesnitt (mye smakssak). Design får være opp til hver og en, men 5800 XM gir deg bedre skjerm, bedre grensesnitt (igjen, smakssak), men du må ofre noe kameraoppløsning. Til gjengjeld er den langt billigere.

 

Så joda, kan forstå at du vil få den, men jeg kan ikke forstå å betale 5 tusen kroner for den, enda mindre 5,5 - 6 tusen som er butikkprisen.

Hvilken rolle spiller det om man får lite for pengene hvis man kjøper denne i butikk når det her er snakk om å vinne den og betale 0 kr? Jeg er enig om at den er for lavoppløst, men ser ikke at det hører hjemme å diskutere Omnia vs konkurrenter her. Premien blir da ikke endret av den grunn, og vil du heller betale 3000 kr for 5800 XM enn å prøve å vinne Omnia gratis, så er det ikke verre enn å la vær å delta.

 

Deltatt. Takk til Amobil som har gitt oss en kalender med fantastiske premier, som dessverre snart er slutt. Jeg stoler på systemet og vet at det trekkes tilfeldig av systemet, men krysser fingrene for at de som vinner de siste dagene er aktive forummedlemmer, ikke tilfeldige besøkende/de som har kommet fra "julekalendere.no" eller noe slikt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...