Gå til innhold

Empire: Total War utsettes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah. Jeg som har gledet meg i lang tid til februar, nå må jeg glede meg til mars i stedet. Nå har jeg hvertfall lenger tid på å få en godt fungerende PC.

 

Forhåpningene mine til spillet blir hvertfall ikke mindre av at det utsettes :)

 

Avataren min er forøvrig et bevis på at jeg venter spent :wee:

 

Jeg synes det er merkerlig - hvis det er utsatt at jeg fortsatt ikke ser noen annonsering fra Creative Assembly eller Sega på det, det gjør flere andre og.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Med tanke på total war serien sin historie håper jeg de utsetter det enda mer slik at det ikke er fult av bugs ved lansering, slik som alle TW spillen etter Shogun var (jeg elsker de for det, men de kunne vært mye bedre). Kanksje delaye det så mye at AIen blir halveis brukbar denne gangen + ha en multiplayer som i det hele tatt er brukbar. Når det er sagt gleder jeg meg sinnsykt til dette spillet.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg ser på forumet så er det ingen offisiell kommentar på dette enda, spekuleres om den amerikanske siden har tolket en europeis dato feil.

 

Personlig så er Total War serien mine yndlingsspill, men jeg studerer for øyeblikket i utlandet og har bare en bærbar med svakt grafikkort her. Får nok ikke spille Empire før jeg kjøper meg en ny rigg neste november når jeg kommer hjem så jeg synes personlig at dette ville vært bra :) regner med at de har fått patchet en del ting osv ihvertfall til jeg kommer hjem, men kommer til å være hardt å ikke kunne spille det når det blir utgitt.

Lenke til kommentar
Har du lastet ned patcher eller prøvd noen mods noen gang?

Patchene har hjulpet mye på AI og mer både til Rome og Medieval 2. Modder som SS6.1 gjør Medieval 2 tl det geniale spillet det kunne vært.

 

Ja jeg patcher og modder alltid TW spill fordi de da blir utrolig mye bedre. Men det er litt trist at du med et TW spill må vente til 6 månneder etter det er sluppet før det er patchet og moddet nok til at det føles som det er ferdig. Det jeg sa var at de alltid er veldig uferdige når de er sluppet.

 

Og selv om moddene hjelper noe på AI ved å gi den cheats for å gjøre den til en bedre motstander er den fortsatt veldig dum og dette skinner gjennom når du spiller. Moddene hjelper ikke på dårlig realisert multiplayer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...