Gå til innhold

Empire: Total War utsettes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller ikke sagt spillet var et mp spill. Men det har enormt potensiale som et om man kunne spille multiplayer på campaignmap. Dette kombinert med en dårlig AI gjør det veldig bittert at de sålangt ikke har lagt noe som helst innsats i lage noe god multiplayer. Ja de lover at det kommer mer multiplayer og det ser ut som det kommer, men de har lovet bedre mp mange ganger før uten å innfri det.

 

Det som primært plager meg med spillene er at de er enormt morsomme å spille, men bare en liten stund, så blir det hele for lett og ensformig, AIen gir ingen utfordringer og slagene betyr sjelden noen ting. Moddene utbedrer dette noe og patchene ordner noen av de grove ubalansene som er ved release, men spillene blir for min del veldig fort gamle.

 

Jeg håper de holder lovnadene sine denne gangen. Fordi de har lovet å lage en mye bedre både battle og campaing AI (som i tilegg sammarbeider med hverandre, noe de aldri gjorde før), ha bedre diplomati-moddel og en godt utbygd mp. Men jeg er skeptisk fordi de har lovd lignene før og ikke holdt det. Jeg syns de inoverte lite mellom Rome og M2, de bare endrer setting, bedrer fysikk og grafikk og har med flere enheter. Skulle ikke forbause meg om den eneste forbedringen fra M2 til Empire er bedre fysikk, grafikk og det at vi nå kan sloss sjøslagg(dette er en veldig stor forbedring), og kutter ut alle de andre forbedringene de har lovt fordi de ikke selger like godt.

 

Problemet mitt er vel kanskje at jeg elsker det som er bra i spillene så mye at jeg blir enormt frustrert når det dårlige i dem gjør at jeg veldig fort går lei av dem. Jeg skulle så gjerne ønske de fikset AI og MP, da ville jeg spilt spillene mange ganger lengre enn jeg gjør nå før jeg går lei de.

Endret av Xaser
Lenke til kommentar
Etter hva jeg ser på forumet så er det ingen offisiell kommentar på dette enda, spekuleres om den amerikanske siden har tolket en europeis dato feil.

 

 

Creative Assembly har nå bekreftet utsettelsen og gir en begrunnelse:

Hi guys,

 

We can confirm that Empire: Total War's release date has been moved to March 2009. Here is the full reason and we wanted our official forums to be the first to know!

 

"The extra development time will allow us to finalise and polish Empire, making it the most accomplished and epic of the Total War series." said Kieran Brigden, Studio Communications Manager at The Creative Assembly. "There is a great deal of anticipation around Empire Total War and we want to ensure that it is the benchmark for strategy games upon its release."

 

Significantly the additional time will also allow us to implement the underlying technology for a much desired feature (thanks to your feedback!); a multiplayer campaign mode. An opportunity to participate in the 1 versus 1 multiplayer campaign mode beta will be made available to all Empire Total War buyers post release.

 

Many thanks,

 

Mark O'Connell

(aka SenseiTW)

http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/40020...lease-Date.html

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Multiplayer campaign mode :love:

 

Vil vel være utrolig vanskelig å få til vil jeg tro uten at det tar for lang tid, kanskje man autoresolver alle kamper mot AI? Hadde ihvertfall vert utrooolig moro å spille LAN over en helg med en kompis! Alliere seg og kanskje senere bryte alliansen osv slik at en ikke helt vet hvor en har hverandre. I og med at det er en beta så trenger de sikkert litt tid på å få det til å fungere knirkefritt, men det bryr jeg meg ikke om, endelig får vi campaign mp folkens!

Lenke til kommentar

Multiplayer er confirmed merkelig gamer ikke fikk med seg det.

 

Significantly the additional time will also allow us to implement the underlying technology for a much desired feature (thanks to your feedback!); a multiplayer campaign mode. An opportunity to participate in the 1 versus 1 multiplayer campaign mode beta will be made available to all Empire Total War buyers post release.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...