Gå til innhold

Test: Roccat Kone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imponerende gjennomført programvare. Får nesten lyst til å kjøpe den kun av den grunn.

 

jeg kjøpte denna musa for ca 1 mnd siden, og jeg brukte den bare i 1 uke før den lå i hylla. jeg likte rett og slett ikke musa. syns den var lei og holde i, og den Tracking Control Unit funka jo ikke i det hele tatt ;s jeg syns den er langt ifra verdt pengene.

 

Syns musen virker veldig interessant, da min gamle MX518 begynner å bli rimelig slitt. Men ser at du nevner grepet, hvordan den generelt er å holde i. Ser for meg at hvis jeg går fra MX518 til en mus med denne utformingen, at det vil bli forferdelig uvant. Den virker ganske stor. Har du noen tanker ang. dette? Ev. noen andre som har hatt en slik overgang?

Lenke til kommentar
Dette må vel være årets sitat:

 

Kone koster flere hakk mer enn det de fleste er villige til å betale for en mus

 

Haha, mangler ord :D Legg godviljen til så kan du misforstå nesten hele siste avsnitt:

Men som kjent finnes ikke noe sånt som en gratis lunsj. Kone koster flere hakk mer enn det de fleste er villige til å betale for en mus. Dette er forbeholdt entusiaster som er åpen for å bruke noen kroner på skikkelig museytelse.

 

(beklager spam :blush: )

Endret av thu041
Lenke til kommentar
Imponerende gjennomført programvare. Får nesten lyst til å kjøpe den kun av den grunn.

 

jeg kjøpte denna musa for ca 1 mnd siden, og jeg brukte den bare i 1 uke før den lå i hylla. jeg likte rett og slett ikke musa. syns den var lei og holde i, og den Tracking Control Unit funka jo ikke i det hele tatt ;s jeg syns den er langt ifra verdt pengene.

 

Syns musen virker veldig interessant, da min gamle MX518 begynner å bli rimelig slitt. Men ser at du nevner grepet, hvordan den generelt er å holde i. Ser for meg at hvis jeg går fra MX518 til en mus med denne utformingen, at det vil bli forferdelig uvant. Den virker ganske stor. Har du noen tanker ang. dette? Ev. noen andre som har hatt en slik overgang?

 

 

hmz den er god å holde i i seg selv, men klarte ikke å bestemme meg hvordan jeg skulle ha ringefingeren, var ikke no plass til den. så vart leit for meg. syns det er best med en mus der det e plass til ringefingeren og. men er ganske lik mx518 ;)

Lenke til kommentar

Følger mussematta med eller var det noe Hardware fikk i tillegg?

 

 

Disse to knappene på siden, "tommelknappene". Er disse brukbare i spill. Kan man f.eks binde de knappene til "Reload" i CS?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg bruker disse knappene til det på min MX518. Og da heter de knappene "MOUSE4" og "MOUSE5". Så vill disse knappene fungere på helt samme måte?

Lenke til kommentar
Følger mussematta med eller var det noe Hardware fikk i tillegg?

 

Den følger ikke med når du kjøper musen, nei.

 

Disse to knappene på siden, "tommelknappene". Er disse brukbare i spill. Kan man f.eks binde de knappene til "Reload" i CS?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg bruker disse knappene til det på min MX518. Og da heter de knappene "MOUSE4" og "MOUSE5". Så vill disse knappene fungere på helt samme måte?

 

De er fullt brukbare i spill. Jeg har ikke testet den i CS, men har uten problemer bundet knappene i Crysis, CoD4 og andre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...