Gå til innhold

Test: Roccat Kone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser greit ut det der egentlig. Har ikke noe forskjellig fra det du har, enest DPI innstillingene da, men det har ikke noe å si. :p

 

Du kan jo prøve å innstallere programvaren på nytt dersom du ikke har prøvd det allerede. Du har nyeste programvaren, så det skulle ikke være noe problem. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Synd ar Roccat musmattene er så dyre. Noen som har disse til gode priser? Kjøpt hos Komplett tidligere.

 

Anbefaler http://www.everglide.com/index.php?option=...4&Itemid=42

Har selv Roccat Kone og Roccat Sense... Som jeg gjerne vil selge eller gi bort. Har ikke bruk for dem. MX518 og Everglide Titan MonsterMat er det som gjelder for meg. Anbefaler ikke Roccat Kone hvis man bruker lav sensitivity. ( Bruker selv 400DPI overalt, noraml windows sense, og generelt lav sense i spill, går halvannen gang rundt på 45 cm). Jeg prøvde den litt med høyere sens, da var den ganske god faktisk.

Endret av RedLauK
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den med Netshop og jeg har sendt returforespørsel til dem så jeg regner med at jeg får byttet den.

 

Er bare rart at skrollhjulet skulle gi opp så tidlig, jeg satt å surfet på en nettside og jeg holdt på å skrolle nedover med hjulet da det plutselig ble null motstand på hjulet og det trillet fritt uten å bli registrert i Windows.

 

Det samme skjedde meg for her om dagen. Jeg satt og browset på Opera, og så brukte jeg middlemouse -funksjonen (åpne fane i bakgrunnen) og da ga den fra seg et relativt høyt *klikk*. Etter det skjedde har mushjulet vært helt skeivt, den reagerer ikke på scroll og tilting fungerer bare til den ene siden.

 

Jeg syns dette var veldig dårlig når musa koster såpass mye.. Jeg har ikke hatt den 1mnd engang, til sammenligning har jeg brukt Razer Diamondbacken min i over 3år og den har vært med på mye morro (og faenskap, sett fra den sin side ^-^).

 

(Og nei, jeg trykket ikke hardt om det er noe som streifet deg..)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den med Netshop og jeg har sendt returforespørsel til dem så jeg regner med at jeg får byttet den.

 

Er bare rart at skrollhjulet skulle gi opp så tidlig, jeg satt å surfet på en nettside og jeg holdt på å skrolle nedover med hjulet da det plutselig ble null motstand på hjulet og det trillet fritt uten å bli registrert i Windows.

 

Det samme skjedde meg for her om dagen. Jeg satt og browset på Opera, og så brukte jeg middlemouse -funksjonen (åpne fane i bakgrunnen) og da ga den fra seg et relativt høyt *klikk*. Etter det skjedde har mushjulet vært helt skeivt, den reagerer ikke på scroll og tilting fungerer bare til den ene siden.

 

Jeg syns dette var veldig dårlig når musa koster såpass mye.. Jeg har ikke hatt den 1mnd engang, til sammenligning har jeg brukt Razer Diamondbacken min i over 3år og den har vært med på mye morro (og faenskap, sett fra den sin side ^-^).

 

(Og nei, jeg trykket ikke hardt om det er noe som streifet deg..)

 

Diamondback tåler relativt mye.... :!:

 

Har selv kastet min ut av vinduet (metafor) flere ganger i ren fortvilelse over at den leser så dårlig på vanlig bordoverflate. Den fungerer nå enda, selv om den er litt forslått. Har behandlet den ganske hardt, men funker ganske bra enda. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...