Gå til innhold

60 tommer i bukselomma


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er klar over at det finnes spesielle versjoner, men det krever at man har både plugg og inngang til det, med andre ikke standard 3,5 jack? Tenkte forresten på ipod da det var bildet i artikkelen jeg refererte til.

De har standard 3.5mm jack, standard som i at du kan stappe et hvilekt som helst headset inn i det og det vil fungere uten problemer

Lenke til kommentar
Stilig. Dette hadde jo vært toppen til bruk for framføringer på skolen osv :)

På skolen har man sjeldent lystette gardiner. Jeg regner med det må være totalt bekmørkt for at dette skal fungere nogen lunde bra på 2,6 meters avstand. På kortere avstand vil det nok fungere bedre lysmessig, men da blir jo bildet mindre også.

 

Vell ja 60" ved 2meters avstand ja, men om du setter prosjektoren 1meter unna da? Skulle vell bli bra bilde da?

Avstand og størrelse på bildet er proporsjonalt. Det er enkel geometri. Lysstyrken er proporsjonalt med arealet av bildet (ikke diagonalen).

 

Ved 0,65 meters avstand er bildet 15 tommer (38 cm) diagonalt og har 1600 % lysstyrke

Ved 1,3 meters avstand er bildet 30 tommer (76 cm) diagonalt og har 400 % lysstyrke

Ved 2,6 meters avstand er bildet 60 tommer (152 cm) diagonalt og har 100 % lysstyrke

Ved 3,9 meters avstand er bildet 90 tommer (229 cm) diagonalt og har 44 % lysstyrke

Ved 5,2 meters avstand er bildet 120 tommer (305 cm) diagonalt og har 25 % lysstyrke

Lenke til kommentar

N82 kommer iallefall med standard 3.5mm jacktilkobling og medfølgende 3.5mm jackkabel med overgang til rcaplugger med lyd og bilde, ang iphone og ipod vet jeg ikke om det finnes men det er vel ikke værre en å sjekke produktinfoen / teknisk info på produktet.

bilde av kontakten på N82 (linket fra amobil sin test av mobilen.

i_393993.jpg

kompilert bilde fra samme artikkel se nede i høyre hjørne etter kabel jeg snakket om.

i_394005.jpg

 

og ja litt stuss på oppløsningen. men hva er oppløsningen på vanlig analogt tv signal?

 

og vis batteri levetiden er 2 timer bør du klare å se ca 6 episoder med Simpsons siden de varer ca 20 minutter uten reklame.

Lenke til kommentar
Bare jeg som reagerte på bildet?

Bare jeg som reagerte på overskriften? :ph34r:

First I lol'd :!:

 

Nei, jeg også lurte på om det faktisk var en nyhet at de mer priviligerte av oss har en seksti-tommer i buksa. :cool:

Then I lol'd harder :lol:

 

"Is that an Optoma PK-101 in your pocket, or are you just happy to see me?"

Then I lol'd to teh max :rofl:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...