Gå til innhold

– Sjokkert og skuffet (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:dontgetit: Age Of Empires har alltid vore så koselig på lan! Beste strategispela ever!

 

Ja, bortsett fra at kompisen min eier alle han spiller mot, vi andre har ikke en sjanse mot han :!:

Men det er vel mest fordi vi andre ikke spiller det like ofte som han.

 

:ohmy: Det hadde vært så bra om Microsoft bare kunne fortsette, det gir ingen mening at de slutter med AoE :(

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar

Seriøst!? Hvorfor i H****** skal de legge ned ES!? Dette er veldig skuffende av Microsoft med tanke på at ES er et virkelig kvalitetsstudio. Først Westwood,så World in Conflict skaperne Massive Entertainment, også ES. Hva er det neste? Har spillselskaper noe imot strategispill eller?

 

Ikke alle har lyst på repeterende CoD4 spill hvor man dreper slemme nazier og onde muslimer...

Lenke til kommentar
Hva forhindrer Ensemble Studios å starte opp for seg selv igjen?

For det første må de finne et nytt navn, da MGS stadig eier Ensemble-navnet, og navnene på spillseriene deres. For det andre er det ikke alltid like lett å skaffe kapital til å starte opp et spillstudio. For det tredje er det ikke sikkert det er så lett å overbevise ansatte om å gå fra en relativt trygg jobb i MGS til jobb i et lite vaklende studio.

 

Når det er sagt er det flere store spillpersonligheter som har startet egne firma, så det er ikke helt usannsynlig at et nytt studio startes opp.

Lenke til kommentar

AoE3 synes jeg er utrolig bra. Strategisk ligger det langt foran AoE2. Men det var kanskje for mye annerledes for gamle fans.

 

Selv spiller jeg også fortsatt AoE2. Senest i forrige uke. Denne nyheten er bare helt på trynet. Age of empires serien har alltid vært min favoritt sammen med Zelda-serien, og er redd det ikke blir det samme om et nytt studio en gang skal lage en firer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...