Gå til innhold

– Sjokkert og skuffet (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Age of empires serien har alltid vært min favoritt sammen med Zelda-serien, og er redd det ikke blir det samme om et nytt studio en gang skal lage en firer.

Det er vel bare greit. Hadde det vært det samme kunne du bare spilt AoE3 om igjen og spart pengene.

Og du leste hele innlegget mitt eller bare det du siterte? AoE3 er bra, men forskjellig fra resten av serien.

 

...

Lenke til kommentar
Og du leste hele innlegget mitt eller bare det du siterte? AoE3 er bra, men forskjellig fra resten av serien.

 

...

Jeg leste hele innlegget ditt ja. Siden du syntes det var bra med forandring mellom AoE2 og AoE3 liker du jo at det "ikke ble det samme", med andre ord kan du glede deg til neste spill i serien :woot:.

 

Dersom du hadde foretrukket AoE2 om igjen, og ikke AoE3, er Ensemble uansett ikke riktig studio ettersom AoE3 ikke var det samme som AoE2.

Lenke til kommentar

Eg hadde mi storheitstid med AoE, eit av mine første RTS. Framleis ligg det i toppen av dei eg har hatt mest moro med. I lag med Red Alert og Heroes of Might and Magic-serien. AoE2 og 3 kom eg aldri heilt inni, mykje grunna at eg ikkje spelte stort lengre, men det var og noko med det enkle i AoE som fanga meg.

 

Trist at ES blir lagt ned, eg får ikkje opp artikkelen for augeblikket, men er det gitt noko grunn for at det blir nedlagt?

Lenke til kommentar
Og du leste hele innlegget mitt eller bare det du siterte? AoE3 er bra, men forskjellig fra resten av serien.

 

...

Jeg leste hele innlegget ditt ja. Siden du syntes det var bra med forandring mellom AoE2 og AoE3 liker du jo at det "ikke ble det samme", med andre ord kan du glede deg til neste spill i serien :woot:.

 

Dersom du hadde foretrukket AoE2 om igjen, og ikke AoE3, er Ensemble uansett ikke riktig studio ettersom AoE3 ikke var det samme som AoE2.

Hæ? :omg:

 

Tror egentlig vi er enige men prater om hverandre. Men, men.

Lenke til kommentar

AoE 1 og 2 er de klart bedre enn AoE III og det kommer fra meg med mange titals(om ikke opp i hundre) timer Lan spilling med Age of empires serien. I 3'eren fyller man opp pop limiten på 10 min og har fast supply av gull mat og ved, og i tillegg mangler den stein resursen, noe som vi erfarne spillere vet at er mye mer verdifullt enn gull i 2'eren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...