Gå til innhold

Anmeldelse: Brothers in Arms: Hell's Highway (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant det i hylla på Ekjøp Kongsberg og hos Elkjøp Buskerud Storsenter. Dem har tydligvis ikke fått med seg datoen dette skal selges på....så løøøp å kjøp :)

 

Hrm. Har forhåndsbestilt det, og langt å reise. Får satse på å ha det på onsdag, har ikke tid til å spille før det uansett. Bra anmeldelse, jeg gleder meg virkelig!

Lenke til kommentar

Spilte dette faktisk for noen uker siden. :) En venn av meg anmelder for GR, så han har hatt dette ganske lenge nå. Andmeldelsen ble også ferdig for lengst, så veit ikke helt hvorfor gamer.no kom med denne nå.. Men samma det... "Vi liker å teste skikkelig, okey!?"

 

Har ikke akkurat fått med meg så mye av historien i spillet - og det er noe de skryter så jævlig av, men det imponerte nok til at jeg lett skal ha det. Fysikken er i hvert fall meget nice.. Artig å kaste en granat i trynet på noen som gjemmer seg bak et gjerde og se plankebiter og kroppsdeler fly rundt omkring (i slow-mo). :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Brothers in Arms har alltid vært mine WW2 favorittspill. Oser kvalitet hele veien, og jeg velger BiA over CoD og MoH anyday. Sikker kjøpt fra meg. Og god anmeldelse!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...