Gå til innhold

Prøvekjør nye MSN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg ikke bruker messenger har jo vært at det er så overlesset, desverre ser ikke det ut til å bli bedre

 

AtW

 

Messenger i nåværende form er da alldeles ikke overlesset? Og du kan enkelt gjøre det veldig minimalistisk ved og benytte A-Patch.

 

Noen som vet om Messenger Plus! virker med den nye Beta'en ?

Endret av dizx
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke bruker messenger har jo vært at det er så overlesset, desverre ser ikke det ut til å bli bedre

 

AtW

 

Messenger i nåværende form er da alldeles ikke overlesset? Og du kan enkelt gjøre det veldig minimalistisk ved og benytte A-Patch.

 

Noen som vet om Messenger Plus! virker med den nye Beta'en ?

 

Ikke for øyeblikket, det står i arikkelen, men det jobbes med saken!

Lenke til kommentar
Du kan nå bruke animerte display bilder (i GIF-format). En ny funksjon kalt ”Moods”, gjør det mulig å knytte display bildet ditt til forskjellige emoticons, f.eks når du skriver ett smilefjes kan MSN Live automatisk forandre display-bildet ditt til ett bildet hvor du smiler.

Særskriving, tallord istedenfor artikler og bestemt form der det skulle ha vært ubestemt.

 

(...) er en spesial kategori (...)

Særskriving.

 

(...) favoritt kontakter (...)

Særskriving.

 

På bunn av kontaktlisten har de lagt til ett hva er nytt-felt, som viser når noen sist endret displaybildet, personlig beskjed eller oppdaterte sin Space side.

Tallord istedenfor artikkel og særskriving.

 

Microsoft har, av ukjente grunner, valgt å flytte display bildene til venstre i chatvinduet.

Særskriving.

 

Du kan nå også dele ett bilde med den du chatter med, i chatvinduet, uten å måtte sende bildet som en fil.

Tallord istedenfor artikkel.

 

Generelt sett ser alt bedre ut, med unntak av emoticons, som beholder sitt gamle utseendet.

Bestemt form der det skulle ha vært ubestemt.

 

Husk at det populære tilleggsprogrammet, Messenger Plus Live, i skrivende stund ikke fungerer med Beta versjonen av Windows Live Messenger 9, men det jobbes med å lage en fungerende versjon ifølge nettstedet Msghelp.net

Kommaene rundt Messenger Plus Live får det til å høres ut som om det er det eneste tilleggsprogrammet som fins. I tillegg er det en særskriving å finne, og av en eller annen grunn er det plutselig stor forbokstav i beta.

 

Dette var en imponerende mengde feil.

Lenke til kommentar
Dette var en imponerende mengde feil.

 

Ja her var det virkelig mye å ta tak i, men allikevel tenkte jeg ikke over det før du påpekte det...

 

Funksjonen for å dele bilder uten å sende de som fil hørtes bra ut og kan forenkle mye når man snakker med folk som tror filsending = virus.

Lenke til kommentar

Jeg likte denne her.

 

++ et par nye funksjoner, utseende

 

-- msnmsgr.exe bruker 53+x mb ram

-- Bruker en ny prosess som heter wlcomm.exe (Windows Live Communications Platform) Og bruker da 18+ mb ram.

 

 

Så det ser ut som jeg må skru av et par ting for å game:)

 

leif: windoes -> windows

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...