Gå til innhold

Prøvekjør nye MSN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(Du kan nå være pålogget flere steder samtidig. I motsetning til eldre versjoner, blir du ikke logget ut om du logger på MSN på en annen PC. Du vil motta meldinger på alle stedene der du er logget inn.)

 

Er det noen som vet om man må ha den nye versjonen på eventuelt begge maskinene man skal være logget på, eller holder det med den ene?

Og hva med for eksempel status, vil den forandre seg etter hvor man pålogger seg sist?

 

Maria

Lenke til kommentar
PS. Jeg lastet ned fila bare for å se hvor stor den var men ble overrasket over at den bare tar 1 MB. Er dette bare toppen av isfjellet eller er den virkelig så liten?
Det er bare et program som lar deg laste ned WLM og noen andre internett-relaterte Windows-produkter.

Aha, noe muffiens altså. Hvor stor er egentlig WLM? Er det noen som har kontrollert hvor mange byte som lastes ned totalt under hele installasjonsprosessen?

Lenke til kommentar

msn plus funker utmerket med wlm beta.

(Du kan nå være pålogget flere steder samtidig. I motsetning til eldre versjoner, blir du ikke logget ut om du logger på MSN på en annen PC. Du vil motta meldinger på alle stedene der du er logget inn.)

 

Er det noen som vet om man må ha den nye versjonen på eventuelt begge maskinene man skal være logget på, eller holder det med den ene?

Og hva med for eksempel status, vil den forandre seg etter hvor man pålogger seg sist?

 

Maria

 

begge må kjøre nyeste versjon. og ja, status ser på hvor du var online sist,

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Designet er rett og slett tragisk. Husker gode gamle Msn 7.0.. Så kom msn 7.5 med sitt fancy utsende. Nei takk. En stund etter sier dem at jeg MÅ ha 7.5. Har ikke noe valg. Så da ble det 7.5.. Som jeg brukte en god stund selvom Live Messenger var kommet. Så PLUTSELIG! Får melding om at jeg må bytte til Live Messenger, ettersom at 7.5 ikke ville virke mer.. starten på msn brukte kanskje for eksempel 1% ram. Neste, 2% ram. Neste, 3% ram. Neste (som er live messenger) 30 % ram, (Pga "fancy" Design". Hvordan blir da MSN/WLM da? Haha, blir sånn vista utgave, for de som har bra nok specs til og bruke Vista, her kommer Chatte programmet som spiser resten av ressursene dine! Mohahaha, Du FÅR ikke lov til og ha ressurser nok til og bruke andre ting en Windows sine produkter. Haha.. Microsoft 99404, du 0. Vista var skuffende nok. Nå kommer WLM/MSN 9.0. Så blir Windows 7 enten veldig bra, eller veldig skuffende. Bare tiden vil finne ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...