Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: World at War (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var temmelig skeptisk til femmern (WW2 igjen?) helt til jeg så denne artiklen. Dette ser jo faktisk utrolig kult ut! Spesielt likte jeg detaljen om japanere som holdt til i trær og lignende.

 

Og Kiefer Sutherland er med? Herlig. Han har den tøffeste stemmen noensinne :D

Endret av RevX
Lenke til kommentar
– Japanerne var ikke redde for å dø...

 

Litt vel generaliserende? Dette utsagnet sier mer om spillet enn det sier om japanerne.

 

Jeg ser frem til spillet, men med en viss skepsis. WW2 er nå så utmelket at det må gjøre vondt for kua, og Treyarch står for det desidert dårligste spillet i CoD-serien så langt. Menmen. Det blir sikkert bra, og COOP-sier jeg ikke nei til.

Lenke til kommentar
– Japanerne var ikke redde for å dø...

Litt vel generaliserende? Dette utsagnet sier mer om spillet enn det sier om japanerne.

 

Japanere, særlig for femti år siden, hadde og har et helt annet forhold til ære og denslags enn oss. Rimelig umulig å sette seg inn i det tankesettet. De gledet seg neppe til å dø, men døden - også på slagmarken - skulle taes med stoisk ro, som alt annet. :p

 

Jeg er fremdeles skeptisk til Treyarch, og litt lei av WWII-shooters... Men jeg kommer nok til å gi CoD5 en sjanse likevel. Jeg er grei sånn.

Lenke til kommentar
Jeg var temmelig skeptisk til femmern (WW2 igjen?) helt til jeg så denne artiklen. Dette ser jo faktisk utrolig kult ut! Spesielt likte jeg detaljen om japanere som holdt til i trær og lignende.

 

Og Kiefer Sutherland er med? Herlig. Han har den tøffeste stemmen noensinne :D

 

 

Samme her. Er egentlig litt lei WW2 spill nå, men siden dette spillet får så positiv mottakelse så lurer jeg på om jeg kanskje skal ha det alikevel..

Lenke til kommentar

Står her at utgiveren ikke har hatt med flammekaster før, det er jo

feil for de hadde det med i united offensive. Det ble også

produsert av Treyarch. Blir nok spilt mye dette og tenker jeg.

Håper faktisk de lager litt større MP brett nå, noe som de har for vane å lage. SP driter jeg i, for den blir ikke spilt likevel:-)

Endret av Gibblay
Lenke til kommentar

Enda et middels ww2-FPS, denne gangen i en del av en serie melkeprodukter med ekstra blod som hovedingrediens. Dette spillet ser ut til å bli selve definisjonen på hvilken retning spill ikke burde utvikle seg i. Argumenter som går på at folk ikke skal "forhåndsdømme spillet" eller "gi Treyarch en sjanse!" er latterlige. Det er så mange spill og spillutviklere der ute som har mye mer å by på.

Lenke til kommentar
Så lenge de får til en like bra multiplayer som i CoD4 så er jeg mer enn fornøyd... Men jeg har mine tvil...

 

Tja, om det blir like bra multiplayer som CoD4 så skal jeg kjøpe meg en hatt og spise den, sann mine ord. Eneste som høres positivt ut er Coop, men så er det multiplayer over internett mot andre folk som er styrken til cod-serien.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...