Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har pascal burde du håpe det er GPU. Turing som RMA replacement = bedre PPD/watt.

Har en 1060 i den så det er mulig. 

 

PSU fungerer. Eller tok den ut, testet med en psu starter som jeg fikk med en annen psu, og den startet opp som vanlig og fikk noen vifter til å fungere. Koblet den til pcen igjen og ser at det grønne lyset på hovedkortet lyser når jeg kobler den til. 

 

Jeg skal prøve å manuelt starte pcen etterpå ved å kortslutte de to pinnene på hovedkortet. 

Lenke til kommentar

Testet med 980 kortet i en annen pc. Da er den pcen like dau. 

 

Jaja, foldepcen er oppe igjen, men blir jo litt under halv produksjon sammenliknet med før. 

 

Jeg har to stk 980Ti liggende. Kan prøve å få en av de oppe å gå igjen, men pga varme vil jeg aller helst ha den under vann. Egentlig ikke noe problem, har både en ledig pumpe, vannblokk på begge korta og kanskje nok slange til å montere det hele. Men jeg må være kreativ for å få inn en EK 360SE inn i Corsair 550D. De andre radiatorene jeg har liggende er større, 480mm  og 60mm tykke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke så mye, endte faktisk opp med å kjøpe et 1070 til da det var som kaldest, for å få opp temperaturen hjemme.

NaCl går halvveis greit. Må rett nok bruke en halvtime her og der for å sjekke alle PCene, mens mange av GPU-riggene har kjørt uten så mye som en reboot i mange måneder. 500+ GPU WU uten en eneste hickup. Gid nakkel-spetakkelet var like greit å hanskes med. En gang er det stopp der, men først skal jeg ta igjen han som har 2,2 mill WU. Etter det er det selgers marked. Pande-folket får pent lage en klient som ikke får "fatal error" annenhver dag i snitt.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...