Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skjer med øret mitt?


Crissy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er som vi har sagt noen ganger nå. Mest sannsynlig tett øretrompet. Og det føles og høres akkurat ut som en har vann i øret. Det kan hende du har vann i mellomøret men det er ikke sikkert.

 

En lege sjekker dette veldig raskt ved å titte inn øyet med et instrument. Han ser da raskt om trommehinna buer. Han vet da også hva du må eller bør gjøre. Du får da kanskje medisiner mot dette.

 

Har du ikke mulighet til å gå til lege så er det kun kjerringråd og evt. forebyggende småting du kan gjøre.

Lenke til kommentar

Ja, det er som vi har sagt noen ganger nå. Mest sannsynlig tett øretrompet. Og det føles og høres akkurat ut som en har vann i øret. Det kan hende du har vann i mellomøret men det er ikke sikkert.

 

En lege sjekker dette veldig raskt ved å titte inn øyet med et instrument. Han ser da raskt om trommehinna buer. Han vet da også hva du må eller bør gjøre. Du får da kanskje medisiner mot dette.

 

Har du ikke mulighet til å gå til lege så er det kun kjerringråd og evt. forebyggende småting du kan gjøre.

Jeg har ennå ikke prøvd nesespray.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

 

 

Bump

 

Har den vannfølelsen enda i øret, siden forrige sommer. Men siden jeg ikke har smerter eller ikke dårligere hørsel, så bør jeg ikke bekymre meg?

 

Anonymous poster hash: 58751...936

 

 

http://oslo-onh.no/ fixer ører

 

Torleiv Stien har skikkelige vektøy....og gjør en god jobb

 

 

post-226353-0-72977000-1514846898.jpg

 

Ah takk! Men jeg har allerede fått time hos spesialist :)

 

Men dere andre, hva tenker dere at det kan være? Litt vann i øre? Har jo verken smerter og hører helt perfekt.

 

Anonymous poster hash: 58751...936

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...