Gå til innhold

Få se dine MacGyver-løsninger!


edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bygget huset mitt med litt sølvtape, en lommekniv og en taustomp. Ble mistenkelig fint.

 

 

Før jeg fikk kabel-tv brukte jeg en saks som antenne, men hvem har vel ikke gjort det?

 

Bilen faren min hadde da jeg var liten (mazda 929) hadde mistet bagasjerommet (rustet til det falt av), choken var borte og ett eller annet i motoren var det absolutt noe gale med.

 

For å kjøre bilen trengte man en dorull (til å stappe i motoren), en brettet rosineske til å dra ut choken med, og der bagasjerommet skulle vært hadde vi en pappplate bundet fast med litt tau. Nydelig bil! Måtte dyttet de 20 siste meterne da vi skulle dumpe den, da hadde den fått nok.

Lenke til kommentar

Blandebatteriet på vasken på do gikk her for litt sida så varmtvannet sto og rannt hele tida. Problemet mitt var at jeg ikke hadde råd til nytt blandebatteri akkurat da og det var bare ett sted jeg kunne stenge vannet og da stengte jeg vannet til hele huset. Det var uaktuelt. Må jo ha mulighet til å dusje o.l... Løsninga var å skru av vannet midlertidig, skru opp krana og fjerne den rista inni der... Så surra jeg et kronestykke med sånn hvit gjengetape som rørleggere bruker og putta den inni og skrudde igjen. Resultat: Jeg fikk stoppa den rennende krana uten å "kaste bort" mange penger på et dyrt blandebatteri. Eneste ulempen nå er at jeg må gå på badet for å vaske henda etter å ha vært på do...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...