Gå til innhold

Artikkel: Best i Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knallgod plassering! Men jeg lurer fortsatt på hvem han andre karen fra hellas er? Altså, ikke Hipro5 men han andre..

Og dere burde skrevet resultater, dvs FSB, CPU-klokk, osv osv.. Dere skrev ikke engang hvilken hardware som ble brukt.

 

Det så ut som dere hadde det gøy, noe som er det viktigste :)

 

EDIT: GPRHellas var det han het ja.

Endret av todda7 -2rst1-
Lenke til kommentar

angry_norwegian: Nettopp. Kunne lik greit ha mesterskap i hvem som får den lengste Pomm-Fri'n på gatekjøkkenet.

 

"ikke overraskende var dette Hellas." Hvorfor det? Sjarmerte de dommerne med sin Greske sjarm? Det er det eneste stereotypiske jeg kommer på ang. Hellas, så hadde vært fint om dere kunne opplyst om hva som var så selvfølgelig med at Hellas vant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva er egentlig poenget med mesterskap i klokking? Regner med at alle deltakerne har et visst mininmumsnivå av erfaring, og er ikke slike resultater da veldig avhengige av hvor heldig man er med maskinvaren?

 

Resultatene er ikke så avhengige av maskinvaren som en skulle tro, mye komme an på hvor god en rett og slett er.

Lenke til kommentar
"ikke overraskende var dette Hellas." Hvorfor det? Sjarmerte de dommerne med sin Greske sjarm? Det er det eneste stereotypiske jeg kommer på ang. Hellas, så hadde vært fint om dere kunne opplyst om hva som var så selvfølgelig med at Hellas vant.

Det er slik man har kommentar/forumtråder til for å spørre om.

 

Hipro5 er, på lik linje med vår egen Overklokk, ansett som en legende.

Lenke til kommentar
angry_norwegian: Nettopp. Kunne lik greit ha mesterskap i hvem som får den lengste Pomm-Fri'n på gatekjøkkenet.

 

"ikke overraskende var dette Hellas." Hvorfor det? Sjarmerte de dommerne med sin Greske sjarm? Det er det eneste stereotypiske jeg kommer på ang. Hellas, så hadde vært fint om dere kunne opplyst om hva som var så selvfølgelig med at Hellas vant.

 

Hvis du hadde fulgt med litt hadde du sett at Hellas har plenty med folk i verdenstoppen når det gjelder klokking. Derfor er det ikke så rart at de vant. Foreslår www.google.no for deg, så du ikke står med buksa på knærne neste gang du skal begi deg ut på denne type argumentering.

 

Tipper HW har blitt pre-testet litt så de ikke deler at dårlige chiper til noen, og bra til andre. Uansett er det en "skill" å få fatt i gode CPUer også (riktignok ikke i slike mesterskap, hvor en får delt ut utstyr, men nevner det likevel) - har du null peil må du gamble. Vet du hva du skal se etter blir ting straks MYE enklere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...