Gå til innhold

Dette er Creatives nye spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hatt Creative Zen V Plus 8GB i over 1 1/2 år og har aldri vært mer fornøyd over en mp3 spiller før. Den er liten og god i hånda. Med et skikkelig headset så spiller den så det suser.

 

Skjønner egentlig ikke hvorfor Creative ikke bare pusser opp Zen V modellen sin og legger til litt mer minne osv.

 

Sikkert flere som ikke er enig med meg men jeg syns Zen V har den beste designen til Creative's mp3 spillere.

 

Denne spilleren ble for sær til å gjøre det bra.

Lenke til kommentar

Så grei ut den. Ingenting å si på designet, var spenstig og kult. Men som Zen-eier kommer jeg ikke til å bytte Zenen med denne, størrelsen er vel den eneste endringen jeg får. Jeg vil se en flashbasert versjon av Zen Vision:M med 32 GB minne og utvidbart bibliotek gjennom minnekort!

Lenke til kommentar

Man kjøper da en mp3-spiller for å høre på musikk. Den er da tross alt 90% av tiden i lomma.

Kjøper man Creative så er det lydkvaliteten som er i fokus.

Angrer ikke ett sekund på mitt kjøp av Zen Vision M, solid og god lyd.

Slipper programvare for å overføre musikk, fungerer som en ekstern harddisk.

 

Er spent på hva de har gjordt anderledes med denne nye spilleren.

Lenke til kommentar

Synes designet var riktig så lekkert, kan si meg enig i både tyggegummi og gammel mobillook. Også en viss likhet til lekre Nokia 7900 Prism.

 

Det er dog helt utrolig og uakseptabelt med den fæle størrelsen. Min Nano har perfekt størrelse, men foretrekker Nano 2. gen sin form bedre.

 

Har sett meg lei av lydkvaliteten på min Nano, men å få noe dobbelt så tjukt er ikke noe alternativ. Får vente litt til :/

Lenke til kommentar
Har sett meg lei av lydkvaliteten på min Nano, men å få noe dobbelt så tjukt er ikke noe alternativ. Får vente litt til :/

Kjøp Creative Zen. Den ligger i samma prisklasse som Nano, bare at sånn omtrent alt er bedre. Og lydkvaliteten er i en klasse for seg selv (spesielt med Creative Aurvana X-Fi hodetelefoner som jeg foretrekker å bruke :cool: ). Også føles det ti ganger så bra å ha en skjerm som faktisk er stor nok til at man ikke blir sliten i øynene, og som man kan skifte bakrunn og tema på. I tillegg er UI'et det beste på markedet. (sjekk anythingbutipod.com for referanse ;) )

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...