Gå til innhold

Kulturo: Bonham Carter joiner ny Terminator-film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom jeg har lest en spoiler som mildt sagt ødelegger de foregående filmene, samt rykte om at dette blir PG13, så har jeg sjeldent vært mer negativt rettet mot en film. Nå får jeg håpe den spoileren som AICN postet ikke stemmer, men har nå ikke hørt at den er blitt dementert enda.

 

Det skal godt gjøres å lage en film som kan ødelegge forgjengerne. Så jeg håper det ikke stemmer.

Lenke til kommentar

La nå mannen skrive "joine" da. Gleder meg til den dagen alle går over til engelsk som førstespråk, det norske språket har så begrensede muligheter.

 

OT:

Spent på nye Terminator-filmen. Fikk den tredje filmen i serien rimelig nedhypa, så jeg synes ikke den var helt på trynet. Selvfølgelig milevis bak de 2 første, men absolutt tolerabel. PG-13 vil selvfølgelig ødelegge mye.

Lenke til kommentar

Den dagen alle går over til engelsk? Altså nå er jeg selv for å ha ett språk som alle kan snakke problemfritt sammen, men den dagen alle har engelsk som førstespråk er når helvette fryser over. Det skjer bare ikke.

 

Men OT: Det som kunne kanskje ha vært noe var om Christian Bale tok top billing og gikk som hovedperson i filmen med noen litt bedre kjente skuespillere, det ville kanskje ha fungert. McG har stort press på seg nå.

Lenke til kommentar

Jeg vet, det var halve poenget med min noe sarkastiske kommentar, nesten alle rollefigurene hennes er "been there done that".

 

 

1. Psykotisk syngende kjerring: Sweeny Todd.

2. Psykotisk Heks: Harry Potter.

3: Psykotisk død brud: The Corpse Bride.

 

Og det er bare de som jeg kommer på i farten.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...