Gå til innhold

Anmeldelse: Dragon Ball Z: Burst Limit (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan si hva man vil, jeg fant i alle fall demoen underholdende selv om jeg synes manga/anime og hele greia bare er tull :p

Om det blir et kjøp med en gang er en annen sak, men en dag...

Manga er da ikke no mer tullete en andre tegneserier :roll:

Det er mange som ikke liker verken Anime eller Manga.

 

Jeg var en av dem, så heldigvis One Piece :p

 

At en serie kan få deg til å tenke over historien og personene i lang tid etter på er inponerende. Hver eneste en av hovedpersonene (det er 9) har en egen historie og et eget mål. Det beste er vel at hovedpersonene ikke er "the good guys". Ingen er det i One Piece ;)

 

Bare hat Manga og Anime så mye som dere vil, jeg hatet det også. Det er bare det at dere går glipp av mye.

Lenke til kommentar
Det er mange som ikke liker verken Anime eller Manga.

 

Jeg var en av dem, så heldigvis One Piece :p

 

Du kan da umulig ha sett Once Piece da den mest sannsynlig aldri vil slutte! :p

Hvis du likte den burde du titte på Hunter x Hunter, en litt gammel men god serie.

Ellers finnes det jo nok av nyere serier :)

Lenke til kommentar
Man kan si hva man vil, jeg fant i alle fall demoen underholdende selv om jeg synes manga/anime og hele greia bare er tull :p

Om det blir et kjøp med en gang er en annen sak, men en dag...

Manga er da ikke no mer tullete en andre tegneserier :roll:

Det er mange som ikke liker verken Anime eller Manga.

 

Jeg var en av dem, så heldigvis One Piece :p

 

At en serie kan få deg til å tenke over historien og personene i lang tid etter på er inponerende. Hver eneste en av hovedpersonene (det er 9) har en egen historie og et eget mål. Det beste er vel at hovedpersonene ikke er "the good guys". Ingen er det i One Piece ;)

 

Bare hat Manga og Anime så mye som dere vil, jeg hatet det også. Det er bare det at dere går glipp av mye.

Kan love deg at sjølv etter 10 år så får One Piece deg til å ikkje berre tenke over karakterene, men urettferdighet, slaveri, økonomisk utbytte, spionasje, korrupsjon, miljø og så videre og så videre. Sorry for derail, men One Piece er rett og slett legendarisk, og rører ved så mange temaer...

 

Forresten er eg ganske sikker på at karakteren heiter Goku :)

Endret av Morghus
Lenke til kommentar
Dragonball (Z?) har vel aldri gått som serie på tv i Norge, men jeg husker jeg så på det når jeg var liten. Mener å huske at det var utrolig tøft å se på. Dog mulig jeg tar helt feil, det er lenge siden. :p

 

Så et par episoder av og til mens jeg bodde i USA og det intrykket jeg fikk var at i episode #10 starter en kamp, og noen uker senere når jeg får med meg en episode til, f.eks. #14 så holdt samme kampen fremdeles på... Ble alt for mye dill med evigvarende episke kamper og frem og tilbake for meg, og ut ifra episode guidene jeg leste så var hele serien slik så da ga jeg opp. Men om demoen ligger der kan det vel hende jeg tester det og ser hvor lange kampene blir i spillform :-) Beat'em'Ups kan være morsomme likevel.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Dette er et av de beste MP spillene på konsoll jeg har spilt!

 

Nå skal det sies at jeg har spilt bare MP delen, men jeg tror at det var bare for kampsekvensene dette spillet ble laget for det er så og si perfekt. Om du ikke har sett serien/mangaen så vil du mest sannsynlig ikke skjønne dette, men hele kamspystemet er laget slik at du må spille karakterene slik de gjør i serien for å kunne vinne mot jevngode motstandere. I allefall til en hvis grad. Vi var 4 stk som spilte det i går der 3 hadde sett serien. Vi satt og måpet på alt de hadde tenkt på i spillet og hvor bra det faktisk fungerte. Selv om vi som hadde sett serien/mangaen var i ekstase så var ikke han som ikke hadde sett det langt bak heller :p

 

Så om du er en sofakriger som liker godt gameplay, å spille mot venner i intense kamper som bare varer lengre ettersom en blir bedre (i sann DB stil), god grafikk og ikke minst liker serien så vil dette være et spill du vil like lenge!

 

...eller for alltid.

 

Om du ikke er i alle eller noen av gruppene jeg ramset opp så skal du ikke se bortifra at du liker det allikevel :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Er stor fan av både manga og anime, men Dragonball stilen har eg aldri likt i heile tatt. Demoen fallt heller ei i smak hos meg,så denne tittelen forblir å gå stille i dørene for egen del.

 

Liten bump her..men eg må nok arrestere meg sjøl kraftig her. Eg fallt pladask for Dragon Ball mangaen nylig,takket vere det lokale biblioteket her eg bor. Har 12 volum igjen og lese(er man først hekta går det unna i svingene), og etter det blir det nok kjøp av dette spillet her tror eg :p Lastet ned demoen igjen i dag, og du verden så mye meir meining det gav denne gangen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...