Gå til innhold

Xbox 360 blir billigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da håper jeg Nintendo følger opp og reduserer prisen på Wii. Hadde ikke hatt noe imot en Wii-pris på 2000 kroner.

Det skjer nok ikke. Jeg kjøpte Wii for 1995 på elkjøp for godt og vel ett år siden. Den har solgt bra siden da og selger fortsatt bra. Nintendo trenger ikke senke prisen for å selge, så de har ikke noe å vinne på å gjøre det. Når salget synker kommer de heller til å lansere nye versjoner, enten med nye funksjoner eller flere farger etterfulgt av et priskutt. Men til den tid ligger nok nesten PS3 og 360 elite på samme pris.

Lenke til kommentar

Synd at Wii ikke legger seg lavere, den er jo tross alt billigere å produsere (skulle man tro).

 

Microsoft måtte vel kanskje justere litt nå som HD-DVD ikke er et bra salgsargument lenger.

 

Billigste 360-en jeg så før dette priskuttet var vel 1599 hos Coop Obs Hypermarked, spent på hvor lave de beste tilbuda blir nå.

 

Det skal absolutt vurderes sterkt om de dumper ned i 1200-1300 under kampanjer.

Lenke til kommentar
Synd at Wii ikke legger seg lavere, den er jo tross alt billigere å produsere (skulle man tro).

 

Microsoft måtte vel kanskje justere litt nå som HD-DVD ikke er et bra salgsargument lenger.

 

Tror ikke nintendo ser noe poeng i å sette ned prisen på et produkt som selges raskere enn de greier å produsere. Det ville jo egentlig bare være å be om trøbbel. Enda større etterspørsel og samme produksjonstempo...

 

Xbox 360 har faktisk DVD, ikke HD DVD, så det har vel aldri vært noe salgsargument. Men de kommer vel med en blu ray addon til å spille av HD film med.

Lenke til kommentar
Bra for meg at jeg får solgt unna min Premium uten HDMI før ytterligere kutt da. :)

Er den nye utgaven med HDMI like bråkete som den gamle?

 

Premium med HDMI har vel falcon chipsett og 45nm produksjonsteknikk eller?

Som resulterer i mindre varme og støy..?

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Bra for meg at jeg får solgt unna min Premium uten HDMI før ytterligere kutt da. :)

Er den nye utgaven med HDMI like bråkete som den gamle?

 

Premium med HDMI har vel falcon chipsett og 45nm produksjonsteknikk eller?

Som resulterer i mindre varme og støy..?

.

I og med at DVD-drevet er hovudkilden til støy, så nei. Litt roligere vifter er nok mulig

Lenke til kommentar
Bra for meg at jeg får solgt unna min Premium uten HDMI før ytterligere kutt da. :)

Er den nye utgaven med HDMI like bråkete som den gamle?

 

Premium med HDMI har vel falcon chipsett og 45nm produksjonsteknikk eller?

Som resulterer i mindre varme og støy..?

.

I og med at DVD-drevet er hovudkilden til støy, så nei. Litt roligere vifter er nok mulig

 

Så MS har ikkje fått inn meir støysvake DVD-drev heller?

Lenke til kommentar

Eg ser at folk med moddet konsoll sier at 8X er vesentlig roligere enn 12X i tilleg til at man ikkje har merkbart dårligere ytelse under loading av spill.

 

Dersom dette ikkje er skadelig for drevet, syns eg MS kunne tillatt oss å justere lesefarten på samme måte. Husker det gjikk rykter om en slik mulighet for lenge lenge siden.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Standardpakken Xbox 360 Arcade får en startpris på 1695 kroner, men leveres forsatt med bare 256 MB-minne.

 

Betyr dette at de andre modellene har mer minne?

Lenke til kommentar
Betyr dette at de andre modellene har mer minne?

Minne i form av minnebrikker som du kan lagre spillene dine på. Se på det som at arcade har 256 mb, premium 20 gb og elite 120 gb

Liten glipp an Gamer. Alle modellene har 512MB minne, mens Arcade har 256MB lagringskapasitet. Pro har 20GB (HDD), mens Elite har 120GB. Pro og Elite har også mye ekstra utstyr og kjører eldre Xbox spill (xbox 1).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...