Gå til innhold

Vil du se vårt nye design?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes de burde trekke ut de 50 mest aktive på siden og forumet :)

Derfor håper jeg at selv om jeg bare har vært her i nesten 3år, stiller nokså bra med gjennomsnittlig 2.2-2.3poster i forumet hver dag (mesteparten av dem er under "diskuter artikler (HW)") og konstant vært på Hardware.no siden jeg ble medlem i 2005 :p

 

*Håpe, Håpe*

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Da var søknad sendt :)

 

"håpe på" :p

 

 

Får håpe designet blir tilfredsstillenes for de fleste brukerne av Akam, Amobil, Gamer og hw.no ;)

 

Edit:

Ramguy@

Tviler på det, de tar nok forskjellige folk, da de sikkert vil høre tilbakemeldinger fra mange forskjellige typer mennesker ;)

Tror jeg da, mest logisk for dem.

Endret av DreamKiller
Lenke til kommentar

Syns ikke designet på bildet virket kjempe pent. Amobil og Kulturo virket ett par hakk bedre. Men vi får se når det blir lansert. Det kan nok uansett bli ganske mye bedre så lenge man plukker ut de riktige brukerne.

 

Hvordan er det dere plukker ut egentlig. Tilfeldig eller etter erfaring/evner?

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Vi ønsker å ha med både de konservative og nyhetshungrige, målet er at så mange som mulig skal bli fornøyde. Forsidelayouten spesielt vil nok gå gjennom flere runder til før vi føler oss fornøyde.

 

Angående endring av design generelt, så er vi fullstendig klar over fallgruvene. Det er derfor vi inviterer med dere i prosessen. :)

 

Brukerne vil bli plukket ut tilfeldig etter hva de svarer i skjemaet. Utvelgelsen av "første kull" vil sannsynligvis foretas i morgen.

Lenke til kommentar
Da var søknad sendt :)

 

"håpe på" :p

 

 

Får håpe designet blir tilfredsstillenes for de fleste brukerne av Akam, Amobil, Gamer og hw.no ;)

 

Edit:

Ramguy@

Tviler på det, de tar nok forskjellige folk, da de sikkert vil høre tilbakemeldinger fra mange forskjellige typer mennesker ;)

Tror jeg da, mest logisk for dem.

 

Det var mer ment som en spøk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...