Gå til innhold

Omtale av Stranglehold (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott artikkel, nevner bra punket som jeg og plaget over, men du har glemt ut en del. Personling har jeg spilt igjennom spillet, og det mangler mye i artikkelen.

 

Men personlig ville jeg gitt den en 8/10.

 

Det med bossene tåler mer må nesten være sånn. Og når du tenker deg om så er det alltid disse som er vanskeligst å drepe selv i actionfilm. Særlig i John Woo filmer. Hadde ikke vært så kult om du endelig kom til en boss og bare et skudd i hode...sånn ferdig?

 

Du glemte at spillet gir deg karakter etter hvor "stilfull" du dreper. Det er ufattelig mye du kan gjøre her.

Bare kjekk ut DENNE videoen. Seriøst SE videoen folkens....tror dette vil imponere de meste over hvor mye du kan gjøre .

 

Dette er egentlig halve pointet med spillet. Du får poeng som øker din "skill bar" sånn at du kan bruke spesial egenskapene og etter hver "brett" får du karakterer med poeng over hvor mye du har ødelagt osv.

Med disse poengene kjøpe (eller åpner) extra matriale om spillet, og åpne multiplayer brett (iverfall i PC versionen).

 

Du nevnte heller ikke de "tequila" spesial egenskapene. Som Precision shot, Barrage og Tequila Bomb, som lager spillet ufattelig morro.

Særlig den siste "Tequila Bomb" der han blaffrer ned alle som er rundt han som et AOE.

Precision shot er fælt morro og. Her kan du sikte inn som en sniper og ta ut folk.

 

Alle folka har utrolig mangen treffplasser. Skyter du i skulderen svinges dem rundt, i kneet mister de balansen og faller, i ballene faller de om i smerte, i hode er standard, i nakken hører du de grurgle med blod, i foten hopper de på enn fot....sinnsyk bra jobba av utviklerene.

 

Det er mye skjult i spillet, og du kan finne omveier og våpen.

 

Etter du har spilt igjennom den åpnes "Hard Boiled" (som er referanse til et av John Woos mest kjente filmer) vanskelighets graden....som er helt syk....sliter med den selv nå og forsøker å drepe så stilfull jeg bare kan! :cool:

 

NB.

Jeg har spilt PC versionen, mulig at alt det jeg synes manglet i artikelen ikke er i 360.....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Velfortjent ! Det spillet her trenger ros for det er absolutt noe av det mest visuelle på pc titler nå idag. I starten kan det virke døvt men etterhvert er det helt sinnsykt bra egentlig. Herlig fysikk og masse action :D

 

Anbefales på det sterkeste !

9580649[/snapback]

Avean! SKal ikke DU ha det på PS3? :ohmy:

Lenke til kommentar
Velfortjent ! Det spillet her trenger ros for det er absolutt noe av det mest visuelle på pc titler nå idag. I starten kan det virke døvt men etterhvert er det helt sinnsykt bra egentlig. Herlig fysikk og masse action :D

 

Anbefales på det sterkeste !

9580649[/snapback]

Avean! SKal ikke DU ha det på PS3? :ohmy:

9580741[/snapback]

 

Nei har en PC ;) Alt som har med aim å gjøre spiller jeg på PC.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Fin anmeldelse, akkurat den karakteren jeg ville gitt :)

 

But, anyways, dette er et garantert kjøp for meg :D

 

Tror aldri jeg har brukt så mye tid på en demo før...

9580481[/snapback]

 

 

Haha, samme her :p.

Jeg syns også spillet fortjente 7/10

Har også tenkt å kjøpe det

Runnet spillet nesten hver kveld i en uke på alle vanskelighetsgradene etter at jeg fikk lastet det ned. Fant også ut at man kunne få SMG's og gull pistoler etter en utforskelsestur.

Lenke til kommentar
Tror jeg knapt har spilt noe verre spill faktisk, grøss og gru.

9580698[/snapback]

 

Helt enig. Har prøvd dette spillet på PC, og allerede i menyene til spillet kunne jeg kjenne den sterke lukten av et b-spill. Dårligere Max Payne-kopi skal man lete lenger etter. 3/10.

9581602[/snapback]

 

puff, det er jo max payne som har hermet, Tequila har eksistert siden 1993.

han er den orginale, MP som her hermet,

ut fra demoen, ser jeg ut til å like dette bedre enn max payne.

 

Chow Yun Fat er en av de kuleste action heltene ever, bare slått av bruce willis

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...