Gå til innhold

Omtale av Stranglehold (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg knapt har spilt noe verre spill faktisk, grøss og gru.

9580698[/snapback]

 

Helt enig. Har prøvd dette spillet på PC, og allerede i menyene til spillet kunne jeg kjenne den sterke lukten av et b-spill. Dårligere Max Payne-kopi skal man lete lenger etter. 3/10.

9581602[/snapback]

 

Menyene var grenseløst irriterende, snakker om idiotisk system, måtte bruke mus til å velge saker, og settings på menyer "Quit Game" "Yes & No" var et marrerit.

 

Også var det oppløsningene da, ingen støtte for 1400x1050, nei takk.

Lenke til kommentar

Stranglehold ser ganske interessant ut, skal innrømme det. '

 

Men apropos hintene til Max Payne; Jeg vil ha Max Payne3!

 

Det begynner å bli en stund siden vi hørte noe om Max Payne 3. Take 2 og Remedy/Rockstar har ikke akkurat sagt noe særlig om MP3 siden 2004, og det vi fikk høre den gangen var at det var usikkert hvem som skulle utvikle det.

 

Noe sier meg at Alan Wake blir prioritert før Max Payne 3. Men så kan det jo hende at vi får se noe. :)

Lenke til kommentar
Tror jeg knapt har spilt noe verre spill faktisk, grøss og gru.

9580698[/snapback]

 

Helt enig. Har prøvd dette spillet på PC, og allerede i menyene til spillet kunne jeg kjenne den sterke lukten av et b-spill. Dårligere Max Payne-kopi skal man lete lenger etter. 3/10.

9581602[/snapback]

 

Menyene var grenseløst irriterende, snakker om idiotisk system, måtte bruke mus til å velge saker, og settings på menyer "Quit Game" "Yes & No" var et marrerit.

 

Også var det oppløsningene da, ingen støtte for 1400x1050, nei takk.

9584433[/snapback]

Så du... dropper et spill pga menyene suger og at det ikke støtter 1400x1050?

 

Hvor ble det av at folk spilte spill for spillegledens skyld?

Lenke til kommentar

Menyene var grenseløst irriterende, snakker om idiotisk system, måtte bruke mus til å velge saker, og settings på menyer "Quit Game"  "Yes & No" var et marrerit.

 

Også var det oppløsningene da, ingen støtte for 1400x1050, nei takk.

9584433[/snapback]

 

Eh? Det er som å si at du ikke vil ligge med ei lekker dame fordi hun har på bukser med knapper isteden for glidelås......

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...