Gå til innhold

- Styr unna iPhone!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hos A 451 er det største ankepunktet mot iPhone batteriet. De har liten tro på at telefonens batteri vil klare å holde det Apple lover"

 

Å herregud! Jeg fatter ikke hva som får folk til å lire av seg sånne fantastisk idiotiske utsagn. Hva slags grunn har de til å tvile på hva Apple sier? De står vel ikke å ljuger om batteritiden?

 

Analyseselskaper er faen meg bare en parodi på seg selv. De prøver aldri noe, bare synser og tror hele tiden. Alt de kommer med er ting som alle tar som en selvfølge, eller synspunkter og meninger om ting basert på hype og fordommer.

 

Når sist hørte vi et analyseselskap som faktisk kom med noe konstruktivt, noe fornuftig eller nytenkende?

 

Over og ut.

Lenke til kommentar
Haha!! denne telefonen er jo strippa for nyttige funksjonar, og er berre ein slags leiketelefon for Apple-fansen, ein bedrift har ikkje bruk for slikt «leiketøy» i arbeidstida.

8919347[/snapback]

 

Forsvar DET utsagnet du

8924720[/snapback]

 

For det første så kan vi ikkje installere tredieparts programmer, mange bedrifter kjøper inn telefonar som dei kan installere programmer etter eigne behov.

 

For det andre så er denne telefonen berekna for privat bruk, den har jo iPod funksjon, ikkje mange bedrifter som treng det.

 

Den har jo epost, men det er synd at den ikkje kan opne office vedlegg, sidan tastaturet er på skjermen, så er det langt dårlegare enn knappar iallfall vis vi må skrive lengre tekstar.

 

Vi får telefonar som er meir bedrifts-vennlege til lågare pris.

Lenke til kommentar

Helt enig med at førstegenerasjons iPhone er først og fremt laget for privatbrukere.

Men strippa for nyttige funksjonar tar du tilbake.

 

 

Hvis bedrifter vil skrive egne programmer, har de stor frihet innenfor Safari. Gjerne med enda bedre funksjonalitet enn på konkurerende telefoner.

Helt det store som åpen plattform er det selvsagt ikke.

 

Kan virke unødvendlig å betale eksta for en iPod, men stort sett alle nye mobiler, privat eller bedrift, spiller av Mp3er. Å støtte dette fullt ut kan umulig være negativt.

 

Den åpner office dokumenter kjempe, og redigeringsstøtte er fint mulig å inkludere i en fremditig oppgradering. Og multi-touch er ifølge alle som har testet den, like god eller bedre å bruke, enn vanlige mobiler. Gitt en viss tilvendingstid.

 

 

Men lengre batteritid enn de aller fleste konkurenter har den, enda viktigere for bedrifter enn privatbrukere.

 

Pris er det største problemet.

Endret av Burja
Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt, manglende 3g, manglende Notes/Exchange støtte og mangelen på skikkelig office støtte i nåværende versjon tipper jeg vil være mer enn nok til at bedrifter styrer unna. Alt dette har diverse HTC telefoner i dag, og man kan jo se hva bedriftene går for... Prisen tror jeg derimot hadde vært ett av de minste ankepunktene, ialllefall i større selskaper..

 

Uansett, å forstå at iPhone v1 mest er beregnet på forbrukermarkedet er ikke vanskelig å se. Litt synd med den syke prisen da, ettersom det nettopp er i dette segmentet at pris betyr mest..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Uansett, å forstå at iPhone v1 mest er beregnet på forbrukermarkedet er ikke vanskelig å se. Litt synd med den syke prisen da, ettersom det nettopp er i dette segmentet at pris betyr mest..

8958179[/snapback]

Hadde det vært ett annet selskap enn Apple dette gjaldt så hadde jeg vært enig.. Men apple kan jo lansere hva som helst i disse dager og folk kjøper det til den prisen apple vil ha.

 

Så lenge disiplene får presentert produktet av Jobs så løper de jo til butikken dagen etter. Jobs er jo tross alt "Gud" i deres øyne og vil selvsagt ikke lede dem i feil retning.

 

Jeg har faktisk møtt folk som helt seriøst mente at 6000kr for Iphone var ett røverkjøp.

Lenke til kommentar

Eg veit at Apple fansen ikkje bryr seg om prisen på Apple produkta, det einaste dei gjer er å syte og klage over Windows. Alt som ikkje er stempla med eplelogoen er uaktuelt for dei.

 

Eg gjekk i klasse med ein som er Apple fan, og vi hadde kvar vår skule pc med Windows, han var jo berre pottesur på pcen heile tida, Og skraut over kor enkelt og bra Mac er, dessutan er det akkurat slik Apple fansen oppfører seg på foruma.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...