Gå til innhold

Storlansering fra Lexmark


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe! "Freskere design" som i trøndersk versjon av "fresk", eller som en typo mellom fresh og frisk?

 

Anyway... lexmark bør gjøre noe med driverene sine hvis dette skal bære fukter. Vi har helt kuttet ut å bruke lexmarks egne drivere på våre printservere og bruker heller universaldriverene til HP.

 

Overall kvaliteten på printerene bør også bli bedre, for hittil har det vært så som så.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Lexmark for ikke lenge siden, men kasta hele dritten for blekket kosta like mye som hele skriveren !

Det må en fullstendig nytenkning til fra selskapet og den Norske leverandøren om jeg noen gang skal vurdere Lexmark igjen.

Overpriset blekk er ikke noen lur strategi Lexmark !

Kjøpte Canon isteden og det er noe ganske annet ja.

Lenke til kommentar

Min erfaring med diverse Lexmark blekkskrivere:

- Helt OK utskriftskvalitet, hverken mer eller mindre

- Selv om dyse sitter på patron blir den fort tett og jeg har måttet kaste halvtomme patroner

- Dyre og små patroner

- Dårlig støtte for ulike OS

 

Ikke noe godt kjøp med andre ord. Lexmark har i lang tid tydeligvis spekulert på impulskjøpere som lar seg lure av lave utsalgspriser, selv om totalkostnaden blir en helt annen.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Kjøpte en Lexmark multifunksjon blekkskriver i hui og hast for å få scannet inn noen bilder til en prosjektrapport da jeg var i barndomshjemmet et par dager. Erfaringene da var

 

+Veldig billig

-Utrolig stygg og klumpete.

-Litt blasse utskrifter

-Dårlig byggekvalitet og design, løse deler som bare er festet ved gravitasjonens hjelp faller av når du flytter på den.

-Utrolig dårlig LCD-meny, selv jeg som har holdt på med pc-er siden jeg var 7 år synes den var knotete.

-De medfølgende driverne føles som om de stammer fra Windows 3.11-tiden, stygt og knotete scanningssenter.

 

Og ja, som hos de fleste andre billigmerker følger det bare med nesten tomme blekkpatroner, så man må kjøpe dyre erstatninger med en gang.

Lenke til kommentar

Den mest enstemmig tråden jeg noensinne har sett her. Tyder på at Lexmark faktisk er noe elendig drit.

 

Fornøylig å se slik masse-kritikk (eller kritisk masse? hehehe den var dårlig)

 

Og nei, jeg bidrar ikke med noe konstruktivt i denne tråden men jeg synes også at Lexmark er elendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...