Gå til innhold

Omtale av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare prøvd demoen sålangt. Selv syns jeg alt gikk altfor fort. Å sende et par sånne commando infantrister ut på oppdrag lønner seg ikke fordi det tar opp for mye tid, dermed kommer fienden med et tankrush og denge deg. Når man selv har fått opp en grei styrke med tanks og annet dilldall og får kjørt i kamp, tar fienden ut nesten like mange av dine som du gjør av hans, også må du tilbake til basen din for å lage nye, igjen..

Lenke til kommentar

Dette er i bunnen ett godt spill, men som desverre blir totalt ødelagt av bugs. Spesiellt online-delen er en skam. Men også campaign. Det er faktisk så bugga til tider at det ikke lar seg spille. Vi må nok belage oss på opptil 10 patcher a 100 - 200mb hver før det begynner å ligne noe.

 

Det så vi jo også i bf2.

Lenke til kommentar

Poizon har et poeng, hvertfall med tanke på online delen.

 

Skuespillerne flest føles som om de er placeholders i påvente av bedre... hva tenkte EA på? Få med seg flest mulig fjortisser som kjenner igjen skuespillere fra noen tv-programmer kontra det å få noen som passer inn? Manuset hjelper dem ikke særlig større heller, hvertfall ikke Joe Kucan som har fremstilt Kane som en karismatisk leder med et jerngrep om ting og som her får et manus som viser oss en wannabe i forhold.

 

Av småbugs er det nesten for mange å nevne, men de mer irriterende kan jeg vel dra frem

 

- Atuorefresh av game listen i online lobby, sett den på en timer eller la folk refreshe selv istedenfor konstant refreshing.

 

- Chatn er så godt som håpløs, legg inn irc støtte isteden så vil den forbedre seg KRAFTIG.

 

- Friends med deromkring invite funksjon er på trynet, kan invitere friends til gamet når man selv er host, men ikke ellers og man burde ha muligheten til å "bli med i spill" via friends uten å måtte bli invitert/finne gamet manuelt.

Endret av snot
Lenke til kommentar
Har bare prøvd demoen sålangt. Selv syns jeg alt gikk altfor fort. Å sende et par sånne commando infantrister ut på oppdrag lønner seg ikke fordi det tar opp for mye tid, dermed kommer fienden med et tankrush og denge deg. Når man selv har fått opp en grei styrke med tanks og annet dilldall og får kjørt i kamp, tar fienden ut nesten like mange av dine som du gjør av hans, også må du tilbake til basen din for å lage nye, igjen..

8281976[/snapback]

 

Husk at der spiller du mot CPU-en. Er noe helt annet mot mennesker og i Campaign.

 

Infanteri uansett type, brukes helst sammen med support av tanks, ettersom de blir meid ned lett.

Lenke til kommentar
Hvis det ikke kommer en patch som muligjør større ut-zooming, så har de nok mistet mange kunder..  Er selv vant til supreme commander's zooming, og jeg klarer rett og slett ikke å spille dette...

8282080[/snapback]

Nei huff. Å zoome ut ødelegger altfor mye av morroa.

Du kan ikke se på de heftige eksplosjonene, nyte grafikken osv.. (du føler deg mye mer tilstede med den zoomen)

 

Hadde det vært mulig å zoome mer ut, så ville andre som driter i "følelsen", få et fortrin, og det ser jeg ikke på som noe positivt. Zoomen er bra nok den. :love:

 

 

Edit: De kunne nok hatt mulighet for å zoomet litt til, men ikke mye mer.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Hvis det ikke kommer en patch som muligjør større ut-zooming, så har de nok mistet mange kunder..  Er selv vant til supreme commander's zooming, og jeg klarer rett og slett ikke å spille dette...

8282080[/snapback]

Jeg er vant med Red Alert 1 / 2, samt Tiberium Dawn, og jeg synes også de har et mer fornuftig zoomnivå. Der har man i alle fall litt oversikt over hva som skjer.

Lenke til kommentar
Dette er i bunnen ett godt spill, men som desverre blir totalt ødelagt av bugs. Spesiellt online-delen er en skam. Men også campaign. Det er faktisk så bugga til tider at det ikke lar seg spille. Vi må nok belage oss på opptil 10 patcher a 100 - 200mb hver før det begynner å ligne noe.

 

Det så vi jo også i bf2.

8282022[/snapback]

 

Hva slags bugs er det du sikter til i campain?

 

AtW

Lenke til kommentar
Dette er i bunnen ett godt spill, men som desverre blir totalt ødelagt av bugs. Spesiellt online-delen er en skam. Men også campaign. Det er faktisk så bugga til tider at det ikke lar seg spille. Vi må nok belage oss på opptil 10 patcher a 100 - 200mb hver før det begynner å ligne noe.

 

Det så vi jo også i bf2.

8282022[/snapback]

 

Hva slags bugs er det du sikter til i campain?

 

AtW

8282279[/snapback]

 

Sikter til Harvestere som setter seg fast i det meste. (Gjelder faktisk mest gdi sine)

Umulig å gå "Stealth" da units hele tida skal følge etter og skyte fienden. Selv etter 100vis av trykk med musa som sier at uniten skal holde seg der. Og div glitch i grafikken. Spesiellt den grønne Stealth detektor laseren, den kan plutselig vises på hele skjermen.

Lenke til kommentar

Du klager på skuespillet, men litt av trademarket til C&C og Red alert er tross alt B-skuespillere og klisjeer. Jeg savner forøvrig Tanya's to "gunnere" (tolkes som dere vil). Andre ting jeg savner er Titans!

 

Uansett, kongespillet fortjener vel 9/10 i mine øyne men men.

 

In NOD we trust! Death to the oppressors! C&C er tilbake, å jeg elsker det.

Lenke til kommentar
Jeg syntes spillet strategisk ligger på nivå med gamle Star Craft; "masse units, trykk trykk trykk".

 

Jeg syntes det virker patetisk at spillet har så fin grafikk, story, units etc. men at det spillmessig ikke er kommet av flekken.

8282573[/snapback]

Er vel heller ditt problem med og se dybde i det enkle. Å at du sammenligner dette spillet med Starcraft er vel egentlig en stjerne i hatten til EA, selv om jeg skjønner at du heller ikke så det geniale i det spillet heller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...