Gå til innhold

Bråker PS3 også?


Anbefalte innlegg

Vil først si at jeg overhodet ikke ønsker noe drittkasting her! Var på Spaceworld i dag og der står en PS3 inne i et glassbur. Hører en intens susing, men går der i fra for å se på 360-hyllene. Hører fremdeles denne susingen og begynner å lure på hva det er. I det jeg skal gå ut igjen tar jeg meg en tur innom PS3en for å sikle litt. Jo nærmere jeg kommer jo høyere blir lyden! Når jeg står der å ser på PS3en kan jeg ikke skjønne hvor den lyden kommer fra.. legger til slutt øret inntil glassburet og det er PS3en!! Jeg kødder ikke en gang! Noe av det sykeste jeg har hørt i hele mitt liv! Har selv en 360 og den bråker jo litt, men når jeg lukker igjen døren foran xboxen merker jeg den nesten ikke.

 

Så da lurer jeg på hva dette var.. ingen klager jo over at PS3 bråker og den jeg traff i dag var hel vanvittig karaftig. Jeg vil be folk gå innom Spaceworld i gågata på motsatt side av Mercur-senteret i Trondheim å sjekke det ut selv. Noe må være alvorlig galt med den PS3en! Den var faktisk så kraftig at jeg ikke ville hatt den om den ble kastet etter meg...

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er et ordtak, don't play a stupio mother ****** hehe ;)

8222018[/snapback]

[KØDD] Spiller ikke PS3 jeg [/KØDD]

 

Den sto inne i et glassbur? Kan hende den får for lite kjøling pga det og derfor bråker mer enn vanlig

8222054[/snapback]

Xbox 360 står da også i glassbur, men den hører man da ikke engang.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Den sto inne i et glassbur? Kan hende den får for lite kjøling pga det og derfor bråker mer enn vanlig

8222054[/snapback]

 

Mulig, den sto bare å viste spilltrailere og grafikken var noe av det værste jeg har sett. Såg PS3 på en visning en gang og grafikken var jo bra den. Så jeg tror noe MÅ ha vært galt med den PS3en. Ingen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Den sto inne i et glassbur? Kan hende den får for lite kjøling pga det og derfor bråker mer enn vanlig

8222054[/snapback]

 

Mulig, den sto bare å viste spilltrailere og grafikken var noe av det værste jeg har sett. Såg PS3 på en visning en gang og grafikken var jo bra den. Så jeg tror noe MÅ ha vært galt med den PS3en. Ingen andre som har opplevd dette?

8222086[/snapback]

mulig det er ei vifte i det glassburet som sørger for luft inn dit. kanskje det er den vifta du hørte

Lenke til kommentar
Den sto inne i et glassbur? Kan hende den får for lite kjøling pga det og derfor bråker mer enn vanlig

8222054[/snapback]

 

Mulig, den sto bare å viste spilltrailere og grafikken var noe av det værste jeg har sett. Såg PS3 på en visning en gang og grafikken var jo bra den. Så jeg tror noe MÅ ha vært galt med den PS3en. Ingen andre som har opplevd dette?

8222086[/snapback]

mulig det er ei vifte i det glassburet som sørger for luft inn dit. kanskje det er den vifta du hørte

8222119[/snapback]

 

Hmm.. tror faktisk at du kan ha rett! Noen andre som har sjekket disse kioskene? Er de lydløse?

Lenke til kommentar

Denne konsollen bråker så mye at den kan høres fra 20 meter, og får min gamle Xbox til å virke muse-stille.

 

Etter ca 30 sekunder starter viften opp. Etter 5-6 minutter går den opp ett hakk til, og etter 30 sekunder går den enda opp ett hakk. Dette skjer når den kun er inne i menyene. Det spiller ingen rolle om den ligger horisontalt, eller står vertikalt. Viften holder denne hysteriske hastigheten konstant etter dette.

 

Utsiden kjennes meget varm ut, over 40 grader.

 

Konsollen er plassert på gulvet, hvor det er maks 19 grader. Plassert minst 20cm fra noen gjenstander. Etter hva jeg har forstått er dette feil, da denne konsollen skal være stillegående.

 

Den er i alle fall ikke til å ha i hus slik denne fungerer, så min går tilbake til Sony i morgen...

Lenke til kommentar
Denne konsollen bråker så mye at den kan høres fra 20 meter, og får min gamle Xbox til å virke muse-stille.

 

Etter ca 30 sekunder starter viften opp. Etter 5-6 minutter går den opp ett hakk til, og etter 30 sekunder går den enda opp ett hakk. Dette skjer når den kun er inne i menyene. Det spiller ingen rolle om den ligger horisontalt, eller står vertikalt. Viften holder denne hysteriske hastigheten konstant etter dette.

 

Utsiden kjennes meget varm ut, over 40 grader.

 

Konsollen er plassert på gulvet, hvor det er maks 19 grader. Plassert minst 20cm fra noen gjenstander. Etter hva jeg har forstått er dette feil, da denne konsollen skal være stillegående.

 

Den er i alle fall ikke til å ha i hus slik denne fungerer, så min går tilbake til Sony i morgen...

8222961[/snapback]

 

Min er likedan, der er stille en liten stud etter at jeg har skrudd den deretter går vifta på full guffe selv i menyen, noe som ikke burde være ressurskrevende for maskinen.

Til dere som sier den er helt stille: er viftenivået deres like stille hele tiden, dvs. slik den er rett etter man har skrudd den på?

Folk har jo som sagt forskjellig oppfattning av støy, men dere som sier dere ikke kan høre en lyd fra den, dere har vel ikke lyden på tv'en på :hmm:.

 

Noen som vet hvor man kan kontakte sony angående dette, regner ikke med at elkjøp har noen kompetanse på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...