Gå til innhold

Førsteinntrykk av The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at det sitter en stk nordmann i disse tider og koser seg glug ihjel med det nye Zelda spillet?? FY!

 

Denne previewen gjorde jo ikke saken noe bedre nei. Trommingen ble mangedoblet, tiden frem til 8 Desember ser enda lengere ut og følelsen av at jeg aldri kommer til den dagen større. Fy det var slemt gjort.

 

Gleder meg så vilt til TP kommer, klarer jeg å vente?

Lenke til kommentar

Som alle andre med Wii og Zelda nå, hater dere.. :cry:

 

Fint innblikk, ser virkelig fram til å bli dratt inn i Hyrule nok en gang. Ser ut til at jeg kommer til å elske TP mer enn Wind Waker, noe som lover godt. Wind Waker var for meg et eventyr jeg aldri ville ende, men du for en avslutning. Tror jeg har rundet WW 4-5 ganger til sammen, herlig spill.

 

Jeg klarer nesten ikke tenke på andre spill en Zelda for tiden, håper at en runde med Rainbow Six og Gears of War co-op i morgen får meg på andre tanker spillmessig. Men jeg tviler... :hm:

Lenke til kommentar

eg har faktisk brukt GC`en min ein del i år:P I form av MGS: The Twin Snakes og Wind Waker som eg kjøppte i går. Eg begynner virkelig å kosa meg i WW, til tross for den uvante settingen. Kansje eg rekker å spille igjennom OOT som fulgte med også. Slipper ihvertfall å dra fram kokain-stikka til N64 :p

Lenke til kommentar
på tide å tørke støv av den gammle kuben ja!

 

har støvet ned det siste året kanskje mer, nå skal den se dagens lys, zelda skal atter en gang fyres opp!.....ja jeg gleder meg! når ett nytt zelda spill dukker opp, da våkner den lille gutten opp igjen.  :blush:

7353235[/snapback]

Dette spillet er da vitterlig til Wii og ikke Gamecube? :dontgetit:

Lenke til kommentar
eg har faktisk brukt GC`en min ein del i år:P I form av MGS: The Twin Snakes og Wind Waker som eg kjøppte i går. Eg begynner virkelig å kosa meg i WW, til tross for den uvante settingen. Kansje eg rekker å spille igjennom OOT som fulgte med også. Slipper ihvertfall å dra fram kokain-stikka til N64 :p

7353505[/snapback]

 

Der sa du noe! Jeg kjøper Wind Walker jeg og mens jeg venter på TP! :!:

Lenke til kommentar

Jeg sitter nå og koser meg med OoT jeg, tar meg god tid med den, noen ganger bare cruser jeg nabolaget med Epona og knerter Big Poes som dukker opp fremfor meg eller gjør en tilfedig "drive-by" Hyrule style ved Hyrule Lake.

 

Og når jeg ender opp i en dungeon koser jeg meg gjennom den, litt annerledes enn hva jeg gjorde i 98 da jeg spillet OoT første gang. Shadow temple skremte lille meg ganske mye faktisk, min første "skumle" opplevelse kan man si.

 

Lurer på hvorfor jeg torturere meg gjennom slike previews og omtaler på nette av TP, blir jo bare totalt fraværende da jeg bare simpelthen gleder meg til 8 desember kommer og jeg kan igjen fyre opp en konsoll med et Zelda spill.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...