Gå til innhold

Førsteinntrykk av The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii)


Anbefalte innlegg

Hahah, jaja folkens! Kjøpte meg som sagt Wind Waker her i forrige uke. Endte i går opp med at eg blei sittende med Ocarine of Time istedet, og eg som skulle spille online i GeOW da:P

 

Herlig å spille OOT igjen. Wind Waker virket som eit godt spill, og glad følelsen a å gå rundt å prate med folk var der, men eg tviler på at det når OOT opp til knærne ein gang for min del. Må spille det meir før eg dømmer da da seff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endte opp med at jeg runnet OoT, og det er fremdeles "lenge" til Wii kommer ut. Gud hva skal jeg finne på slik at fingrene ikke mister alle neglene der har.

7378332[/snapback]

 

Kan man være så frampå å foreslå Ocarina of Time - Master Quest?

7379569[/snapback]

 

Tror nok ikke jeg finner Master Quest på OoT på min maskin, min gamle sliter Nintendo 64. Om den finnes der så må jeg jammen ta få vite hvordan.

Lenke til kommentar
eg har faktisk brukt GC`en min ein del i år:P I form av MGS: The Twin Snakes og Wind Waker som eg kjøppte i går. Eg begynner virkelig å kosa meg i WW, til tross for den uvante settingen. Kansje eg rekker å spille igjennom OOT som fulgte med også. Slipper ihvertfall å dra fram kokain-stikka til N64 :p

7353505[/snapback]

 

Der sa du noe! Jeg kjøper Wind Walker jeg og mens jeg venter på TP! :!:

7354230[/snapback]

 

 

 

det heter vel Wind Waker?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...